HUDA IZBIRA

Skuter ali motor?

Veliko je tistih, ki si želijo dvokolesnega udobja z nezahtevnim upravljanjem, zanesljivo tehniko in veliko prostora za shranjevanje; vse to najdete pri križancu honda integra.
Fotografija: Vetrna zašita je odlična, čeprav se sprednjega ščita ne da nastavljati. FOTO: Primož Jurman
Odpri galerijo
Vetrna zašita je odlična, čeprav se sprednjega ščita ne da nastavljati. FOTO: Primož Jurman

Hondin koncept NC (New Concept) je s prihodom na trg leta 2012 požel velik uspeh pri kupcih, saj so Hondini inženirji po obširnih raziskavah ponudili družino dvokolesnikov, ki s svojimi lastnostmi presega pričakovanja širokega kroga uporabnikov. Integra združuje dva segmenta dvokolesnikov – voznost in zmogljivosti motocikla ter uporabnost in udobje velikega skuterja.

Konkreten motor

Letošnja prenovljena integra je nekakšen Hondin mega skuter s težnjo zahajanja v prave motociklistične vode. Poglejte samo 17-palčna kolesa, maso dvokolesnika s spodobnimi 238-kilogrami in agregat s 745-kubičnimi centimetri. Ta je s skoraj 55 konji precej močan in ima dovolj navora, da užene v kozji rog marsikateri pravi motocikel. Ima dvojno gred za dušenje vibracij, letos nov izpuh ter dodelan avtomatski menjalnik z dvema sklopkama in možnostjo ročnega prestavljanja (DCT). To zagotavlja novi dinamični karakter z nadpovprečnimi skuterskimi zmogljivostmi. Daljša prestavna razmerja še dodatno nižajo vrtljaje agregata, obrabo in porabo goriva, ki je na testu znaša manj kot štiri litre na sto kilometrov. Da je šparovček, dokazuje tudi podatek, da je s polno posodo za gorivo moč prevoziti več kot 400 kilometrov.

Honda integra je od zadaj videti kot resen motocikel. FOTO: Primož Jurman
Honda integra je od zadaj videti kot resen motocikel. FOTO: Primož Jurman

Zanimivi dodatki

Poleg agregata in menjalnika velja izpostaviti še izklopljiv sistem za nadzor zdrsa zadnjega kolesa, prenovljena integra pa je dobila še zrelejši videz z led-svetili. Izboljšano je delovanje prednjega vzmetenja z novim sistemom Showa Dual Bending Valves. V stilu digitalne dobe si lahko celo prilagodite lastno barvno osvetlitev lcd-armaturne plošče v odvisnosti od vrtljajev in načina delovanja menjalnika. Novi izpuh se oglaša z resnejšim, globljim izpušnim sistemom, posodobljeni dvovaljnik zdaj ustreza euro 4 emisijski normi. Obenem so pri Hondi izboljšali opcijski samodejni menjalnik z dvema sklopkama in možnostjo ročnega prestavljanja (DCT – Dual Clutch Transmission), kjer športni S-način omogoča tri stopnje.

Malce majhna armatura z obilico informacij. FOTO: Primož Jurman
Malce majhna armatura z obilico informacij. FOTO: Primož Jurman

Uporabniška izkušnja

Na integri se sedi po skutersko, z nogama nekoliko pred seboj. Na vmesni mostiček med njima se je treba navaditi. Sedi se pokončno, stopničasti sedež je dovolj udoben in ponuja obilje prostora sopotniku. Pod njim se skriva velik prostor za odlaganje. Vetrna zašita je odlična, pogrešali smo nastavljivost sprednjega vetrnega ščita. Navdušijo poraba in zmogljivosti poskočnega agregata, prav tako zavorni komplet s serijskim ABS, manj za naš okus pa nekoliko premajhna armatura z obiljem informacij.

Več iz te teme:

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije