Juke v novi podobi (FOTO)

Novi Nissanov kompaktni suv ni več tako samosvoj kot nekoč, je pa zrasel; na voljo je vrsta varnostnih pomagal, tudi napredna tehnologija propilot.
Fotografija: Novi nissan juke po obliki ni več tako samosvoj. FOTO: Aljaž Vrabec
Odpri galerijo
Novi nissan juke po obliki ni več tako samosvoj. FOTO: Aljaž Vrabec

Nissan juke je nastal kot nišni avtomobil, a deset let kasneje je njegov razred kompaktnih športnih terencev najpomembnejši. Bil je takšna uspešnica, da se je prva generacija na trgu obdržala vse od leta 2009.

Konkretnejši prtljažnik

Na pogled je še vedno takoj jasno, da gre za juka, vendar je postal z bolj mišičastimi linijami bolj podoben konkurenčnim športnim terencem. Marsikdo bi raje videl, da bi juke ostal bolj samosvoj, je pa tudi res, da lahko kupci izbirajo med enajstimi barvami karoserije in tremi barvami strehe, zato je dovolj možnosti za vzbujanje pozornosti.

Sodobno opremljena notranjost FOTO: Aljaž Vrabec
Sodobno opremljena notranjost FOTO: Aljaž Vrabec
Novosti so tudi v notranjosti. Prevladujejo mehki materiali, osrednji zaslon je postavljen višje, sedenje pa nižje kot doslej. V dolžino meri 4,21 metra, v širino 1,8 metra in v višino 1,59 metra. Večja širina se najbolj pozna na sprednjih sedežih, dolžina pa pri prostoru za kolena potnikov na zadnji klopi in v prtljažniku s 422 litri, kar je za petino več kot pri predhodniku.

Precej varnostne opreme

V skladu s sodobnimi časi ima juke vrsto varnostnih pomagal. To so sistem zaviranja v sili ter prepoznavanje pešcev in kolesarjev, inteligentno prilagajanje hitrosti, prepoznavanje prometnih znakov, inteligentno posredovanje pri menjavi pasu, opozarjanje na promet za vozilom ter funkcija nadzora mrtvih kotov, ki je prvič vgrajena v katero koli Nissanovo vozilo.

Prtljažnik je zrasel na 422 litrov. FOTO: Aljaž Vrabec
Prtljažnik je zrasel na 422 litrov. FOTO: Aljaž Vrabec

Na voljo je napredna tehnologija propilot: gre za elektronsko krmiljenje, pospeševanje in zaviranje. Deluje na avtocesti in pri vožnji po enem pasu, saj pospešuje in upočasnjuje namesto voznika, poleg tega pa ohranja ustrezno varnostno razdaljo in hitrost.

Le en motor

Uradna prodaja se je pri nas začela prejšnji teden. Sprva je na voljo le litrski turbo bencinski trivaljnik z največjo močjo 86 kW (117 KM). Motor je povezan s šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim dvosklopčnim (samodejnim) menjalnikom, v vsakem primeru pa ima pogon le na sprednji kolesi. Začetna cena je 17.550 evrov, najbolje opremljeni juke s samodejnim menjalnikom pa stane 24.740 evrov. 

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije