OBRATI

Audi Q5 ostaja prestižen (FOTO)

Prenova audiju Q5 ni odvzela glavnih prednosti; ostaja prepoznaven avtomobil, imeli smo le težave pri povezljivosti
Fotografija: Kdor ni ravno dober poznavalec avtomobilov, morda sploh ne bo opazil, da gre za prenovo. FOTOGRAFIJE: Aljaž Vrabec
Odpri galerijo
Kdor ni ravno dober poznavalec avtomobilov, morda sploh ne bo opazil, da gre za prenovo. FOTOGRAFIJE: Aljaž Vrabec

Audijev športni terenec Q5 obstaja od leta 2008, torej nima prav dolge zgodovine, toda vseeno je med bolj prepoznavnimi modeli na trgu, še posebno med terenci. Tako Audi kot oznaka Q pa sta tudi sinonim za prestižni avtomobilski razred.

Diskretno

Prenova je tista vmesna faza, ko avtomobilske znamke poskušajo še malce podaljšati življenjsko dobo modela, preden na trg pošljejo novo generacijo. Nemški proizvajalci so že sicer znani po tem, da so njihove odločitve le redko revolucionarne, tako je tudi prenovljena druga generacija Audijevega športnega terenca Q5 precej diskretna.
Še vedno ima precej tradicionalnih stikal.
Še vedno ima precej tradicionalnih stikal.

Kdor ni dober poznavalec avtomobilov, morda sploh ne bo opazil, da gre za prenovo. Malce so spremenili sprednjo masko hladilnika in žaromete, da je Q5 zdaj bolj podoben manjšemu bratu Q3. Enako velja za spremembe v notranjosti, kjer je multimedijski zaslon po novem občutljiv za dotik (lahko bi bil večji), prav tako so odstranili vrtljivo nadzorno stikalo, kjer je zdaj več odlagalnih prostorov.

Stikala ostajajo

Dobra lastnost je, da ima Q5 še vedno precej tradicionalnih stikal. Ta so bolj priročna in bržkone tudi varnejša, saj voznik prej prime fizično stikalo kot zadene majhen kvadratek na zaslonu. Skoraj gotovo bo pri tretji generaciji Q5 marsikaj drugače, stikala se bodo vse bolj umikala zaslonom na dotik. Že zdaj bi lahko celoten sistem imel boljšo povezljivost z mobilnim telefonom, tako pa se je večkrat zgodilo, da je povezovanje trajalo precej dolgo ali pa je povezava kar izginila.

Dominator

Kljub vsemu so glavne prednosti Q5 ostale enake. Še naprej gre za dominanten avtomobil, kar velja tako na pogled od zunaj kot za počutje pri vožnji. Položaj za volanom je pokončen z dobrim pregledom nad okolico, hkrati pa ta terenec omogoča dobre vozne občutke. Avtomobil tehta 1,9 tone in v dolžino meri 4,68 metra, a kljub temu vožnja ni okorna.

Dizelska klasika

Poglavar pod pokrovom je štirivaljni dvolitrski dizelski motor z 204 konjskimi močmi (150 kW), ki dokazuje, zakaj marsikomu ne diši električna revolucija med pogonskimi sklopi. Moč nadzorujete s samodejnim sedemstopenjskim menjalnikom, pogon je štirikolesni, končna hitrost 222 kilometrov na uro, stotico doseže v 7,6 sekunde. Nič od tega ni slabo, kar velja tudi za porabo goriva, ki se giblje okoli sedmih litrov na sto prevoženih kilometrov.
V prtljažniku je prostora za 520 litrov.
V prtljažniku je prostora za 520 litrov.

Prostora ne manjka

Potniška kabina je prostorna tako spredaj kot zadaj, v prtljažniku je za 520 litrov prostora. To je pravi družinski avtomobil, vendar za premožnejše. Že osnovna cena tega modela je 53.150 evrov, z dodatno opremo pa naraste na kar 75.380 evrov. 

Več iz te teme:

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije