LJUBEZEN IN PARTNERSTVO

Ne prenašajte svojih bolečin na partnerja

Objavljeno 12. april 2019 20.05 | Posodobljeno 12. april 2019 20.05 | Piše: M. B. Z.

Vsak odnos pritiska na naše nezaceljene rane iz preteklosti. Biti moramo v stiku s svojimi čustvi in jih sproti predelovati.

Zacelite čustvene rane, da z njimi ne boste po nepotrebnem bremenili odnosa.
Obrambna drža povzroča blokade v komunikaciji, tudi v partnerstvu. Če si dovolimo biti ranljivi, lahko res slišimo povedano, to pa nam odpre srce in omogoči zdravo povezavo s partnerjem.
image
GETTY IMAGES/ISTOCKPHOTO Zacelite čustvene rane, da z njimi ne boste po nepotrebnem bremenili odnosa.

Vsi smo kdaj prizadeti. Če si dovolimo čutiti bolečino, ki spremlja ljubezen, lažje sprejmemo resničnost in drug drugega v dobrem in slabem. Ko vas partner vpraša kaj bolečega, vdihnite in se ne odzivajte čustveno, ampak se zavedajte, da je to prošnja za informacijo.

Če boste obrambni, odkrijte, zakaj. Vas je strah videti resnico, razkriti nekaj o sebi? Sprašujemo se, da se naučimo več o drugem in spoznamo resnico. Ne predpostavljamo, da vemo, kaj si partner misli. Sprašujte, trudite se slišati resnico in pazite na napad in obrambo. Slednja sproži še več domnev in nesporazumov. Vedno razjasnite dejstva!

Upočasnite, ko ste nasičeni z vsem in preobremenjeni. Zaspite, se pomirite, spočijte, bodite prijazni s sabo in drugimi. Kar se zdi danes grozljivo, jutri ne bo več pomembno. Ne prenašajte slabe volje na partnerja, saj dogodki v vašem življenju neposredno nimajo nič z njim. Naša resničnost je subjektivna in spremenljiva.

Veliko premlevamo, predelujemo, da pridemo do spoznanj. Perspektiva se spremeni, ko odkrijemo nove dele sebe, prepričanja, ki se jih nismo zavedali. Intuicija nas vodi k rešitvam, ki jih prvi hip nismo videli. Čez čas se vse spremeni in današnje ovire nam lahko jutri odprejo vrata. Ne sprejemajte odločitev v stresnih trenutkih, dajte jim čas, da dozorijo. Umirite se in globoko dihajte.
 

Ego in osebne rane


Ko nekoga globoko ljubimo in se nas lahko globoko dotakne, lahko na nezavednem nivoju to doživljamo kot prestrašen odmev ega, ki nas želi zaščititi ter govori, kako ranjeni smo bili. Vsak sedanji odnos zrcali pretekle izkušnje. Ko se sproži boleča točka, se največkrat prestrašimo čustev, ki se pojavijo. Toda če se zavedamo, da je preteklost povezana s sedanjostjo, lahko opazimo razlike med situacijama. In prav ta točka je možnost za rast in spremembo.

Prepoznavanje osebnih ran nam pomaga, da ne projiciramo preveč stvari na partnerja. Razvijte disciplino, da se sami ukvarjate s svojo šaro. Če se namesto tega borite, krivite partnerja ter prelagate nanj čustvena bremena, bo to sčasoma ustvarilo energijski zastoj med vama.

Raje pišite dnevnik, se pogovorite s prijateljem, sprostite s športom, preživite nekaj časa v naravi – hodite, ne razmišljajte, uživajte, da razdelate svojo problematiko in spet najdete ravnovesje. Če delamo na sebi in zdravimo svoje rane, smo manj agresivni do drugih, saj vemo, kaj je naš gumb do čustvenih spominov in ga znamo izključiti, ko prepoznamo, da se vklopi.
image
Redno si jemljite čas zase, da si napolnite baterije in predelate stvari, ki vas bremenijo. FOTOGRAFIJI: Guliver/Getty Images

Raje si vzemimo čas za sprostitev, kot da sodelujemo z negativnim počutjem in dvomi ter jih negujemo in krepimo. Dobili bomo nov pogled na stvari, tudi pogovorimo se lahko bolje, če smo notranje osrediščeni. Razmerje namreč ne bo delovalo, če ne znamo primerno skrbeti za partnerja in zase. Čas, ki ga preživimo v samoti, je izjemno pomemben za naše ravnovesje.

Partnerja si morata dovoliti odmik drug od drugega, da lahko čustveno poskrbita zase. Gre za navado, ki si jo lahko privzgojita in se o njej dogovorita. Samota nam namreč dovoli sprejeti in predelati izzive. Če nismo v stiku z deli sebe, za katere moramo poskrbeti, v odnosu nismo celi. 
Deli s prijatelji