Predstavitvena informacija
Pozdrav iz Rusije
Nogometni navdušenci in ljubitelji mojstrskih potez največjih nogometnih virtuozov te dni nedvomno uživajo na nogometnih štadionih, ki so prizorišče nogometnih tekem letošnjega svetovnega prvenstva FIFA World Cup™ v Rusiji.
Odpri galerijo
Biti del tako velikega dogodka je nepozaben občutek za marsikoga. In tako je bilo tudi za Petra Bedenika, ki si je s sodelovanjem v nagradni igri Visa 2018 FIFA World Cup™ zagotovil nepozabno doživetje in si neposredno s tribun velikega štadiona v Moskvi ogledal 2018 FIFA World Cup™ otvoritveno tekmo.
V nagradni igri Visa 2018 FIFA World Cup™, ki je potekala od 5. marca 2018 do vključno 15. aprila 2018, so lahko sodelovali vsi polnoletni imetniki plačilnih kartic Visa, ki so v času trajanja nagradne igre opravili vsaj en nakup na katerem koli fizičnem ali spletnem prodajnem mestu doma ali v tujini s plačilno kartico Visa, izdana s strani sodelujočih bank (Abanka d.d., Banka Intesa Sanpaolo d.d., Nova KBM d.d., NLB d.d, SKB banka d.d. Ljubljana in UniCredit Banka Slovenija d.d.).
Visa, ki je uradni partner plačilnih storitev letošnjega svetovnega prvenstva v nogometu, je nedavno tudi predstavila marketinško kampanjo, z nogometnim zvezdnikom Ylatanom Ibrahimoviém v glavni vlogi, s katero nogometnim navdušencem sporoča, da je strah popolnoma odveč, saj ne boste zamudili niti enega trenutka letošnjega poletja. Ne glede na to, ali boste na prvenstvu v Rusiji ali pa boste nogometne tekme spremljali preko televizijskih zaslonov, ne skrbite - Visa z inovativnimi plačilnimi tehnologijami izboljšuje izkušnjo ogleda nogometnih tekem.
Nogometni navdušenci, ki bodo v Rusiji v živo spremljali nogometno dogajanje, bodo zahvaljujoč več kot 3500 POS terminalom in 1000 mobilnim koncesionarjem, ki so opremljeni z najnovejšimi plačilnimi inovacijami, preživeli manj časa v vrstah in tako namenili več časa spremljanju dogajanja na nogometnih zelenicah. Tudi navdušenci, ki bodo tekme nogometnega prvenstva spremljali doma, bodo vzdušje tekem občutili skozi Zlatanove oči, ki bo imel ekskluzivni dostop na prvenstvu.
Nagradna igra Visa 2018 FIFA World Cup™
V nagradni igri Visa 2018 FIFA World Cup™, ki je potekala od 5. marca 2018 do vključno 15. aprila 2018, so lahko sodelovali vsi polnoletni imetniki plačilnih kartic Visa, ki so v času trajanja nagradne igre opravili vsaj en nakup na katerem koli fizičnem ali spletnem prodajnem mestu doma ali v tujini s plačilno kartico Visa, izdana s strani sodelujočih bank (Abanka d.d., Banka Intesa Sanpaolo d.d., Nova KBM d.d., NLB d.d, SKB banka d.d. Ljubljana in UniCredit Banka Slovenija d.d.).
Visa, ki je uradni partner plačilnih storitev letošnjega svetovnega prvenstva v nogometu, je nedavno tudi predstavila marketinško kampanjo, z nogometnim zvezdnikom Ylatanom Ibrahimoviém v glavni vlogi, s katero nogometnim navdušencem sporoča, da je strah popolnoma odveč, saj ne boste zamudili niti enega trenutka letošnjega poletja. Ne glede na to, ali boste na prvenstvu v Rusiji ali pa boste nogometne tekme spremljali preko televizijskih zaslonov, ne skrbite - Visa z inovativnimi plačilnimi tehnologijami izboljšuje izkušnjo ogleda nogometnih tekem.
Nogometni navdušenci, ki bodo v Rusiji v živo spremljali nogometno dogajanje, bodo zahvaljujoč več kot 3500 POS terminalom in 1000 mobilnim koncesionarjem, ki so opremljeni z najnovejšimi plačilnimi inovacijami, preživeli manj časa v vrstah in tako namenili več časa spremljanju dogajanja na nogometnih zelenicah. Tudi navdušenci, ki bodo tekme nogometnega prvenstva spremljali doma, bodo vzdušje tekem občutili skozi Zlatanove oči, ki bo imel ekskluzivni dostop na prvenstvu.
O Visa Inc.
Visa (NYSE: V) je vodilna družba na področju digitalnih plačil. Poslanstvo družbe Visa je povezati svet z inovativnimi, zanesljivimi in varnimi plačilnimi omrežji, ki omogočajo uspešnost posameznikov, podjetij in gospodarstev. Napredno globalno procesno omrežje VisaNet zagotavlja varna in zanesljiva plačila po vsem svetu ter omogoča obdelavo 65.000 transakcijskih sporočil na sekundo. Osredotočenost družbe na razvoj inovacij je gonilo hitre rasti poslovanja na vseh povezanih napravah, kar prinaša brezgotovinsko prihodnost za vse ljudi po svetu. Medtem ko svet prehaja iz analognega na digitalno, Visa oblikuje znamko, storitve, ljudi in omrežje za preoblikovanje prihodnosti poslovanja.
Za več informacij obiščite spletno stran www.visaeurope.com, Visa blog vision.visaeurope.com ali Twitter profil @VisaInEurope.