MOTOCIKLI

Zabava v retro slogu

Ducati s svojo podznamko Scrambler žanje prodajne uspehe; model 800 icon so za letošnjo sezono olepšali in posodobili.
Fotografija: Ducati scrambler 800 icon je na voljo v dveh barvah, rumeni in oranžni. Fotografiji: Blaž Kondža
Odpri galerijo
Ducati scrambler 800 icon je na voljo v dveh barvah, rumeni in oranžni. Fotografiji: Blaž Kondža

Scrambler 800 icon je zelo zabaven motocikel, zasnovan v modernem retro slogu, a opremljen s sodobno tehnologijo. Da se najbolje počuti na podeželskih cestah in v urbanem okolju, smo se prepričali na našem preizkusu. Za letošnjo sezono so ga pri Ducatiju posodobili in ozaljšali. Med drugim so mu – tako govori tovarniško sporočilo za javnost – namenili nova 10-kraka aluminijasta platišča, udobnejši sedež in izboljšano vzmetenje. Motocikel je tudi varnejši, saj so mu namenili najsodobnejši Boschev ABS-sistem, ki omogoča varno zaviranje tudi v nagibu. Seveda moramo opozoriti, da sistem ni vsemogočen in ima fizikalne omejitve.

Odslej vemo, kdaj na črpalko

Največja zamera, ki jo gojimo do nekaterih ducatijev, je odsotnost prikazovalnika količine goriva v posodi. Z letošnjim modelnim letom so scramblerju 800 icon namenili novo instrumentno ploščo, ki na ličnem okroglem LCD-zaslonu prikazuje tudi vklopljeno prestavo in raven goriva v posodi. Tako vemo, kdaj bomo morali na bencinski servis. Dodajmo še, da je branje navodil priporočljivo, še posebno če bomo želeli spreminjati nastavitve.

LCD-prikazovalnik odslej pokaže tudi koliko goriva imamo in v kateri prestavi vozimo.
LCD-prikazovalnik odslej pokaže tudi koliko goriva imamo in v kateri prestavi vozimo.

Potovalni računalnik, ki ga krmilimo na levi strani krmila, med drugim prikazuje temperaturo zraka in razpoložljivi doseg goriva. Ko smo do vrha napolnili 13,5-litrsko posodo za gorivo, je računalnik pokazal 250 kilometrov dosega. Matematični izračun pokaže, da znaša povprečna poraba 803-kubičnega zračno hlajenega dvovaljnika 5,4 litra na 100 kilometrov.

Avtocesta ni njegov poligon

Icon je slečeni motocikel, zato mu vožnja pri avtocestnih hitrostih ni najbolj pisana na kožo. Tam do 110 km/h še nekako gre, pri višjih pa dobi motorist občutek, da ga bo odpihnilo. Sicer prijetna vožnja postane borba z vetrom. A kot že rečeno, to je motocikel za sproščeno vijuganje po podeželju. Na sedežu je tudi prostor za sopotnico, ki se bo lahko prijela za pod sedež skrita držala. Čeprav je estetska, pa se nam takšna rešitev ne zdi najbolj praktična. Zato je tudi pripenjanje prtljage na sedež izziv. Se pa pod njim skriva predalček z USB-vtičnico.

Po tednu druženja s scramblerjem lahko sklenemo, da je motocikel prijeten za vožnjo. Agregat se oglaša z značilnim Ducatijevim zvokom, ki je za marsikoga prava simfonija za ušesa. Čeprav morda ni najmočnejši, vseeno lepo pospeši, ko je treba. Z letošnjo prenovo je dobil tudi dnevno luč v LED-tehniki. V takšni tehnologiji so izdelani tudi smerniki in zadnja luč. Edino zasenčeni in dolgi žaromet sta še vedno halogenska. Ko že omenjamo smernike, ti omogočajo samodejni izklop – ta upošteva celo nagibe in ne le prevožene razdalje. Dobra novica je tudi servisni interval, ki znaša 12.000 kilometrov oziroma 12 mesecev, kar pač prej pride.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije