FIT MAMI

Vrnitev v formo po porodu: trije koraki do uspeha

Objavljeno 01. december 2018 18.00 | Posodobljeno 28. november 2018 11.06 | Piše: P. K.
Zdravje mame je na prvem mestu, potem pride vse ostalo.
Začeti moramo postopoma in previdno.
Po porodu se marsikatera mamica začne spraševati, kdaj bo lahko začela z redno telesno vadbo. Biti fit takoj po porodu je tudi med zvezdnicami nenapisano pravilo in ženske prepogosto pretiravajo s hitro vrnitvijo v telovadno opremo. Tako kot pri vsaki stvari je tudi pri okrevanju po porodu treba poslušati telo in se po potrebi zateči po nasvet k zdravniku. 

Pripravili smo nekaj enostavnih in varnih nasvetov za vrnitev v formo po porodu:

1. Obilen in zdrav zajtrk naj bo na jedilniku obvezen. Energija vam bo pri skrbi za novorojenčka še kako prav prišla, telo pa bo začelo aktivno porabljati kalorije že zjutraj. Čez dan zaužijte vsaj pet manjših hranilnih obrokov. Veliko naj bo sadja, zelenjave in hrane bogate z vlakninami.

2. Začetna vadba naj bo preprosta in brez dodatnih uteži. Ko se boste počutili dovolj močni, začnite z enostavnimi vajami za telo, priporočljivi so sprehodi, zabavna je tudi vadba z dojenčkom. Vaje naj bodo preproste in ne preizkušajte svojih meja. V začetku se izogibajte vadbi za trebušne mišice, saj lahko z njimi naredite več škode kot koristi.

3. Počakajte do prvega pregleda pri zdravniku in šele, ko ta da zeleno luč, začnite s preprostimi spremembami in aktivnostmi. Predvsem pa naj se vam ne mudi. Stara modrost pravi devet mesecev gor, devet mesecev dol. Vaše telo je šlo skozi številne spremembe, zato bodite ponosni nanj. 
 
Deli s prijatelji