Rekordno zanimanje za digitalne medije

V zadnjih dveh tednih marca se je povečalo za skoraj toliko kot prej v desetih letih; največji porast v kategorijah za otroke in mladostnike, največji padec v kategoriji turizem.
Fotografija: Najvišje povečanje zanimanja so zabeležili pri vsebinskih kategorijah za otroke in mladostnike. FOTO: Guliver/Getty Images
Odpri galerijo
Najvišje povečanje zanimanja so zabeležili pri vsebinskih kategorijah za otroke in mladostnike. FOTO: Guliver/Getty Images

Slovenska medijska agencija iPROM je pripravila zanimivo analizo medijske potrošnje v mesecu marcu, ko so pri nas začeli veljati strogi koronaukrepi. Razkriva rekordno zanimanje za večino vsebinskih kategorij v slovenskih digitalnih medijih. V drugi polovici marca je do spletnih vsebin vsak dan dostopalo 52 odstotkov več uporabnikov, na dan pa so pregledali v povprečju 75 odstotkov več spletnih dokumentov kot februarja.
 

Vsebine za mlajše


Največjo rast zanimanja je iPROM zaznal v vsebinskih kategorijah za otroke in mladostnike, ki so v drugi polovici marca glede na februar zabeležile 166-odstotno povečanje povprečnega dnevnega dosega in 213-odstotno povečanje dnevne obiskanosti.


Sledijo ji kategorije zdravje z 92-odstotnim povečanjem dnevnega dosega, pri čemer je dnevna obiskanost zrasla za skoraj 242 odstotkov, kulinarika z 68-odstotnim povečanjem in gospodarstvo s 66 odstotkov večjim povprečnim dnevnim dosegom. Največji padec so zaznali v vsebinski kategoriji turizem, dnevni doseg se je v drugi polovici marca v primerjavi s februarjem zmanjšal za 16,5 odstotka.
 

Rast v celotni regiji


Družba iPROM je podobno zabeležila v celotni regiji Adriatik (s katero se po navadi označujejo države na ozemlju nekdanje Jugoslavije), kjer so vsebine v digitalnih medijih zabeležile v povprečju 59-odstotno rast povprečnega dnevnega dosega in 78-odstotno povečanje dnevne obiskanosti. Zanimanje za vsebine v hrvaških digitalnih medijih se je v drugi polovici marca v primerjavi s februarjem povečalo za 39 odstotkov, v srbskih za 52 odstotkov, za vsebine digitalnih medijev v Bosni in Hercegovini pa je bilo kar za 135 odstotkov več zanimanja.


»Zanimanje za vsebine digitalnih medijev se je v zadnjih dveh tednih marca povečalo skoraj toliko kot prej v desetih letih. V povprečju na leto beležimo od 5- do 15-odstotno rast dosega in obiskanosti digitalnih medijev. To, kar z vidika rasti beležimo v teh dneh, je fenomen. Takšne rasti v karieri še nisem doživel. To so veliki izzivi za vse, ki vzdržujejo infrastrukturo različnih digitalnih platform,« je dogajanje komentiral Tomaž Tomšič, vodja visokotehnološke raziskovalno-razvojne enote iPROM Labs. 

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije