PREVARA

Pozor! Če ste prejeli to sporočilo, ga takoj izbrišite

Objavljeno 19. julij 2019 13.24 | Posodobljeno 19. julij 2019 14.00 | Piše: T. V.

Da vam bodo vrnili denar, je prevara.

Spletni lopovi ponovno prežijo na vas. FOTO: Pixabay
LJUBLJANA – Na spletu se je pojavil poskus zlorabe s pošiljanjem lažnih elektronskih sporočil, katerih pošiljatelj naj bi bil NLB, d. d. Namen lažnega sporočila je prek spletnega obrazca od posameznikov pridobiti osebne podatke, so sporočili iz naše največje banke.

Vsem strankam oziroma prejemnikom omenjenega elektronskega sporočila svetujejo, da ga nemudoma pobrišejo. Če ste že izpolnili lažni elektronski obrazec za vračilo denarja in s tem posredovali svoje podatke, svetujejo, da takoj prekliče, blokirate plačilne in kreditne kartice oziroma takoj zamenjate gesla za vstop v spletno banko NLB Klik.

image
Primer lažnega sporočila. FOTO: NLB


Plačilne kartice lahko stranke zaklenejo za uporabo prek mobilne denarnice NLB Pay, kartice z odloženim plačilom pa blokirajo ali deaktivirajo prek mobilne banke Klikin ali pa to uredijo v svoji matični poslovalnici ter v Kontaktnem centru na telefonski številki (01) 477 20 00, prek video klica ali spletnega klepeta, še pravijo v banki in dodajajo, da so dogodek že prijavili Nacionalnemu odzivnemu centru za kibernetsko varnost SI-CERT.

V banki poudarjajo, da vas banka ne bo nikdar pozivala k pošiljanju osebnih podatkov prek elektronskih sporočil.

Več o tem, kako prepoznati phishing ali spletno ribarjenje, lahko preberete tukaj.
Deli s prijatelji