OBRATI
Trojka še prepriča
Mazda3 je na naših cestah že dobra znanka – tokrat smo preizkusili petvratno kombilimuzino, ki jo pri Mazdi imenujejo sport, s 120-konjskim 2,0-litrskim bencinskim motorjem in opremskim paketom takumi.
Odpri galerijo
Slednji je nadgradnja srednjega paketa attraction in le malo pod drugim najbogatejšim paketom revolution. Torej razmeroma veliko vsega za (še) ugodno ceno.
Čeprav mazda3 ni več povsem sveža in že pripravljajo naslednico, je njena oblika še vedno zanimiva, rezultat tako imenovanega dizajna kodo. Gre seveda za povsem japonski izdelek, ki pa je eleganten in hkrati izžareva športnost. Lahko bi
2,0-litrski atmosferski štirivaljnik je nastavljen na 88 kW (120 KM), kar seveda ne omogoča brutalnih pospeškov, zagotavlja pa prijetno tekočo vožnjo v vseh režimih, nekoliko motorju poide sapa le na daljših klancih, ko je 6-stopenjski ročni menjalnik pač treba prestaviti v nižjo prestavo; s tem motorjem mazda3 sicer doseže najvišjo hitrost 198 km/h in pospeši do 100 km/h v 8,8 sekunde. Vozno udobje odlično dopolnjuje uravnoteženo podvozje, ki z lahkotnim volanskim mehanizmom tvori solidno celoto. Ob vsem tem hvalim še tiho delovanje motorja in dovolj ugodno porabo goriva, saj je testno povprečje zneslo 6,7 l/100 km.
Poleg solidne ergonomije in odličnega počutja na sprednjih sedežih kljub na videz kupejevskemu zadku ta mazda ponuja dovolj prostora tudi na zadnjih sedežih in v prilagodljivem prtljažnem prostoru, ki ima v osnovni postavitvi prostornino 364 litrov.
Mazda 3 sport 2.0 G120 tacumi
Motor: štirivaljni, bencinski
Gibna prostornina: 1998 cm3
Največja moč: 88 kW (120 KM)
Največji navor: 210 Nm pri 4000 vrt./min
Pogon: sprednji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom
Masa praznega vozila: 1275 kg
Največja dovoljena masa: 1815kg
Mere (D/Š/V): 4460/1795/1465
Medosna razdalja: 2700 mm
Najvišja hitrost: 198 km/h
Pospešek do 100 km/h: 8,8 s
Poraba goriva: 5,1 l/100 km
Posoda za gorivo: 51 l
Izpust CO2: 119 g/km
Cena: 20.190 evrov
Euro NCAP (2013): 5 zvezdic
Motor: štirivaljni, bencinski
Gibna prostornina: 1998 cm3
Največja moč: 88 kW (120 KM)
Največji navor: 210 Nm pri 4000 vrt./min
Pogon: sprednji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom
Masa praznega vozila: 1275 kg
Največja dovoljena masa: 1815kg
Mere (D/Š/V): 4460/1795/1465
Medosna razdalja: 2700 mm
Najvišja hitrost: 198 km/h
Pospešek do 100 km/h: 8,8 s
Poraba goriva: 5,1 l/100 km
Posoda za gorivo: 51 l
Izpust CO2: 119 g/km
Cena: 20.190 evrov
Euro NCAP (2013): 5 zvezdic
Čeprav mazda3 ni več povsem sveža in že pripravljajo naslednico, je njena oblika še vedno zanimiva, rezultat tako imenovanega dizajna kodo. Gre seveda za povsem japonski izdelek, ki pa je eleganten in hkrati izžareva športnost. Lahko bi
zapisal, da sem v fluidnih in mehkih linijah opazil celo sledi nekoč neprekosljivega italijanskega dizajna, ki bi danes lahko bil podoben – če bi ga ohranili; nedvomno k dobremu videzu testne mazde3 svoj delež prispeva doplačljiva soul rdeča kovinska barva.
Tih motor in ugodna poraba
Kot rečeno opremski paket takumi ponuja nekaj dodatkov, ki jih sicer dobite le v najbogatejših paketih opreme. K športnemu videzu nedvomno največ prispevajo 18-palčna kolesa iz lahke litine, poleg tega dobite še LED-žaromete, zatemnjena zadnja stekla, ogrevana sprednja sedeža in volanski obroč, zložljivi prosojni zaslon, senzor za dež, zadnje parkirne senzorje s kamero za vzvratno vožnjo, tempomat, dvopodročno samodejno klimatsko napravo, sistem za zaviranje v sili v mestu, opozarjanje na vozila v mrtvem kotu in multimedijski sistem; ni pa navigacijske naprave.2,0-litrski atmosferski štirivaljnik je nastavljen na 88 kW (120 KM), kar seveda ne omogoča brutalnih pospeškov, zagotavlja pa prijetno tekočo vožnjo v vseh režimih, nekoliko motorju poide sapa le na daljših klancih, ko je 6-stopenjski ročni menjalnik pač treba prestaviti v nižjo prestavo; s tem motorjem mazda3 sicer doseže najvišjo hitrost 198 km/h in pospeši do 100 km/h v 8,8 sekunde. Vozno udobje odlično dopolnjuje uravnoteženo podvozje, ki z lahkotnim volanskim mehanizmom tvori solidno celoto. Ob vsem tem hvalim še tiho delovanje motorja in dovolj ugodno porabo goriva, saj je testno povprečje zneslo 6,7 l/100 km.
Poleg solidne ergonomije in odličnega počutja na sprednjih sedežih kljub na videz kupejevskemu zadku ta mazda ponuja dovolj prostora tudi na zadnjih sedežih in v prilagodljivem prtljažnem prostoru, ki ima v osnovni postavitvi prostornino 364 litrov.