Predstavitvena informacija
Podjetje LPP leta 2018 odpira svojo prvo trgovino blagovne znamke Reserved v Celju
LPP je podjetje za hitro modo iz Poljske. Poslovati so začeli pred več kot 20 leti, in sicer s tiskom na majice, danes pa imajo pet znanih blagovnih znamk: Reserved, MOHITO, House, Cropp in SiNSAY.
Odpri galerijo
LPP je podjetje za hitro modo iz Poljske. Poslovati so začeli pred več kot 20 leti, in sicer s tiskom na majice, danes pa imajo pet znanih blagovnih znamk: Reserved, MOHITO, House, Cropp in SiNSAY. Vsaka izmed njih meri na drugo skupino ljudi, ki imajo drugačen življenjski slog in različno izražajo sebe in svoje potrebe. LPP je družbeno odgovorno družinsko podjetje. Upravlja mrežo približno 1700 trgovin, v pisarnah in prodajnih strukturah, med drugim v Varšavi, Gdansku, Hamburgu, Šanghaju, Pragi, Moskvi, Kijevu in Budimpešti, pa ustvarja poslovna mesta za več kot 25.000 zaposlenih. Samo leta 2016 so prodali več kot 140 milijonov kosov oblačil in dodatkov ter pri tem dosegli prihodek skoraj 1,4 milijarde evrov. LPP danes svoja oblačila ponuja v več kot 20 državah Evrope, Azije in Afrike ter nadaljuje širjenje verige trgovin.
Leta 2018 odpira svojo prvo trgovino blagovne znamke Reserved v Sloveniji, natančneje v Celju. O vstopu skupine na slovenski trg pa smo se pogovorili z direktorico podjetja LPP SA v Sloveniji, gospo Ano Babić.
Intervju z Ano Babič iz podjetja LPP
Kaj pričakujete od odprtja prve trgovine v Sloveniji? In zakaj ste jo odprli v Celju?
Mislili smo, da bo prva trgovina v Ljubljani, toda Reserved je velik. Danes odpiramo trgovine na več kot 2000 m2 in včasih težko najdemo ustrezen prostor v obstoječih trgovinskih centrih. V Ljubljani nameravamo trgovino odpreti prihodnje leto, medtem ko je bilo v Celju smiselno sprejeti priložnost, ki se nam je ponudila, čeprav je »zunaj standarda«.
Komu so namenjene vaše blagovne znamke?
Vsaka izmed naših blagovnih znamk meri na drugačnega kupca in zato lahko pokrijemo širok razpon okusov. Reserved je naša osnovna blagovna znamka, ki poleg ženske in moške ponuja tudi otroško kolekcijo. Kolekcije nastajajo pod vplivom visoke mode, vplivnežev (influencerjev) in ulične mode. Prepričana sem, da tako dobimo klasično lepe, vendar trendovske kose. Odprtje trgovine v Londonu je oblikovalsko ekipo spodbudilo, da se vrne h koreninam Reserveda, ki so v ulični modi, in te kolekcije se zelo veselim. Mohitoov kupec je najpogosteje zaposlena ženska, ki želi neobičajen poslovni videz, ali ženska, ki se pripravlja za kakršno koli prireditev. Leta 2017 smo ponudbo razširili s kolekcijo My little princess, v kateri so enaki kosi za mamo in hčerko, pa tudi z oblačili za hišne ljubljenčke. Lani smo veliko delali na širjenju kolekcije za kakovostnejšo ponudbo tudi za mlada dekleta. Sinsay je namenjen glasnim, neustrašnim in samozavestnim najstnicam, ki se ne bojijo izraziti se z modo. Glavna lastnost blagovne znamke so privlačna oblačila po izjemno dostopni ceni. Ko ste najstnica, ne želite dragih oblačil, ki jih boste nosili mesece in mesece, temveč pogosto želite novo majico ali obleko. Sinsay omogoča prav to in prepričana sem, da je blagovna znamka uspešna zaradi tega. House ima žensko in moško kolekcijo. Ciljna skupina so najstniki, študenti in mladi na splošno, ki iščejo zadnje trende po sprejemljivih cenah. Kolekcije so vesele, optimistične, festivalske ... Za kupce Croppa zmeraj rada rečem »mi smo mladi, nori in drugačni«, namenjena pa je urbanim mladim ljudem, ki imajo svoj slog in so pogumni. V ponudbi imamo tudi veliko športnih oblačil in obutve, saj se naši kupci pogosto ukvarjajo s kolesarjenjem, smučanjem, deskanjem, rolkanjem ipd.
Koliko ljudi in kakšen profil nameravate zaposliti v Celju?
Zaposlovali bomo prodajno ekipo: poslovodje, vizualne merchandiserje in asistente pri prodaji. V ekipi bo več kot 20 ljudi in v njej bodo začetniki in izkušeni. Pomembni sta volja do dela in nasmeh, vse drugo pa bo prišlo sčasoma.
Katera je najpomembnejša razlika med vašimi blagovnimi znamkami in že obstoječimi modnimi blagovnimi znamkami v Sloveniji?
Vsaka izmed modnih blagovnih znamk sledi trendom, vendar ima tudi osebni pečat. Na trgih, na katerih že poslujemo, so se naši kupci profilirali in prepričana sem, da bodo tudi Slovenci prepoznali razlike v primerjavi z drugimi blagovnimi znamkami. Poskušamo se izpostaviti z dobrim razmerjem med ceno in kakovostjo ter dizajnom, ki je prepoznaven za vsako izmed naših blagovnih znamk in malo drugačen od drugih.
LPP SA kot delodajalec? Kaj lahko ponudite zaposlenemu, da bo zadovoljen? Dodatno izobraževanje? Višje plače?
V LPP na ljudi ne gledamo kot na številke in se trudimo skrbeti zanje. Pozorni smo, da je vzdušje dobro in da ekipe delujejo. Redno ustvarjamo izobraževanja in podjetje se razvija ter raste skupaj s svojimi ljudmi. Sledimo trgu in spremembam glede zaposlovanja, trenutno generacijsko menjavo, prizadevamo si spoznati milenijce ... Plače prilagajamo trgu in trendom, zato mislim, da bomo v tem pogledu konkurenčni. Lahko rečem, da smo na Hrvaškem tri leta zapored regulirali plače in da ne bomo ostali pri tem, temveč bomo poskusili biti eden najprivlačnejših delodajalcev.
Če želimo preveriti vaše blagovne znamke, kje lahko najdemo najbližje trgovine?
Za zdaj so najbližje v Zagrebu, na Reki in v Pulju.