Ženske se manj ličijo - posledice se že čutijo

Japonsko luksuzno kozmetično podjetje Shiseido se spogleduje s kitajskim spletnim modelom, ki bi podjetju zagotovil rast po pandemiji. Trenutno časi niso rožnati.
Fotografija: Razmere so se zapletle ob zaprtju veleblagovnic in kozmetičnih salonov, zaradi česar so bili potrošniki primorani kupovati cenejšo kozmetiko na spletu. FOTO: Milkos Getty Images/istockphoto
Odpri galerijo
Razmere so se zapletle ob zaprtju veleblagovnic in kozmetičnih salonov, zaradi česar so bili potrošniki primorani kupovati cenejšo kozmetiko na spletu. FOTO: Milkos Getty Images/istockphoto

Sredi krize, ki jo je prizadejal koronavirus Shiseido vlaga v spletno trgovino. Kozmetično podjetje s 148-letno tradicijo ocenjuje, da se bo v dveh do treh letih letih celotna prodaja, ob nadaljevanju trenutnih pogojev, povečala za 30 odstotkov. Danes dosegajo eno petino tega, je za Bloomberg povedal direktor Masahiko Uotani. Več na svetkapitala.delo.si

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije