SODIŠČE ODLOČILO
Dobra novica za kupca volkswagna
Pripadajo mu tudi obresti.
Odpri galerijo
AUGSBURG – Nemško sodišče je prvič razsodilo, da mora avtomobilski koncern Volkswagen kupcu njegovega avtomobila zaradi goljufanja z izpusti povrniti celotno ceno vozila, ki ga je kupil leta 2012. Odločitev je sprejelo augsburško deželno sodišče, gre pa za skoraj 30.000 evrov, poroča nemški časnik Bild. Sodba še ni pravnomočna.
»Sodišče v Nemčiji je prvič razsodilo, da mora Volkswagen plačati odškodnino in vzeti nazaj sporno vozilo brez odbitka za rabo,« je za Bild povedal odvetnik lastnika golfa Markus Klamert. To pomeni, da mora kupec dobiti povrnjeno celotno kupnino, ki je leta 2012 znašala 29.907,66 evra, brez upoštevanja amortizacije za prevožene kilometre ali siceršnjo rabo avtomobila. Pripadajo mu tudi obresti, navaja Bild.
Sodišče je v sodbi izpostavilo, da je Volkswagen opremo za goljufanje na okoljskih testih v avtomobile namestil z namenom povečati prodajo in dobičke z zavajanjem kupcev.
V Evropi, kjer je prizadetih vozil precej več kot čez lužo, se Volkswagen podobnemu dogovoru za zdaj izmika. Proti njemu zato tečejo številni sodni postopki, ki so jih sprožili lastniki, državne oblasti ter investitorji.
»Sodišče v Nemčiji je prvič razsodilo, da mora Volkswagen plačati odškodnino in vzeti nazaj sporno vozilo brez odbitka za rabo,« je za Bild povedal odvetnik lastnika golfa Markus Klamert. To pomeni, da mora kupec dobiti povrnjeno celotno kupnino, ki je leta 2012 znašala 29.907,66 evra, brez upoštevanja amortizacije za prevožene kilometre ali siceršnjo rabo avtomobila. Pripadajo mu tudi obresti, navaja Bild.
Sodišče je v sodbi izpostavilo, da je Volkswagen opremo za goljufanje na okoljskih testih v avtomobile namestil z namenom povečati prodajo in dobičke z zavajanjem kupcev.
V ZDA plačali že več milijard
Volkswagen je okoli 11 milijonov motorjev dizelskih avtomobilov po vsem svetu opremil s programsko opremo, ki je poskrbela za nižje vrednosti škodljivih izpustov v času testiranj, kot so jih avtomobili dejansko proizvajali na cestah. V ZDA je koncern za poravnave z lastniki, regulatorji, oblastmi in s trgovci plačal že več milijard dolarjev. Ponudil je tudi odkup 500.000 spornih vozil.V Evropi, kjer je prizadetih vozil precej več kot čez lužo, se Volkswagen podobnemu dogovoru za zdaj izmika. Proti njemu zato tečejo številni sodni postopki, ki so jih sprožili lastniki, državne oblasti ter investitorji.