SPLETNI ZMENKI

Bogataši imajo svoje aplikacije

Spletni zmenki so industrija, ki je v ZDA vredna 2,5 milijarde dolarjev. Bogatašev in slavnih osebnosti na običajnih aplikacijah ne boste našli.
Fotografija: Ozko usmerjene platforme za zmenkarije so pravi hit. FOTO: Guliver/Getty Images
Odpri galerijo
Ozko usmerjene platforme za zmenkarije so pravi hit. FOTO: Guliver/Getty Images

Še pred nedavnim so se ljudje spoznali na zabavi, si izmenjali telefonske številke, ali pa tudi ne, in upali na najboljši romantičen razplet. Danes to zveni skrajno staromodno.

Danes so v modi spletne zmenkarije, industrija, ki je samo v ZDA vredna 2,5 milijarde dolarjev, njeni glavni predstavniki pa so portali, kot sta tinder in bumble, ter seveda številni drugi. Izbiranje partnerja po fotografijah in kategorijah je iskanje prave ljubezni na moderen način, vendar ni vse tako preprosto, kot se zdi. Najnovejši in hitro rastoči trend so platforme za izbrance, torej za slavne, bogate, visoko izobražene ali elitne profesionalce na svojem področju, kot so na primer posamezni športniki.


Luxy je aplikacija, ki je namenjena samo povezovanju bogatašev, in se oglašuje z motom, da so kot tinder, le brez revežev. Čeprav se marsikomu to zdi neumno ali ponižujoče, je po besedah marketinškega strokovnjaka iz Luxyja to prava formula za uspeh. ​Raffael Krause pravi, da imajo dva milijona uporabnikov in da so profitabilni, čeprav je aplikacija brezplačna. Vsak nov prijavljen uporabnik na ocenjevanju preživi 24 ur, ocenjujejo ga drugi uporabniki, v glavnem pa se prijavljajo ljudje med 30. in 50. letom starosti. Morda je Luxy provokativen, ampak samo pomislite na vse druge tovrstne aplikacije, ki imajo za pogoj, da ste ljubitelj Donalda Trumpa ali pa katolik oziroma diplomant določene univerze.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije