Predstavitvena informacija

Tudi če je majhen, vam lahko veliko da

Odvrzite predsodke: velikost v resnici ni pomembna.
Fotografija: FOTO: Hyundai
Odpri galerijo
FOTO: Hyundai

To zlasti velja za novega Hyundaia i10, katerega kompaktna zunanjost je nadgrajena s prostorno notranjostjo; hkrati pa ustreza najzahtevnejšim tehnološkim standardom ter postavlja nove mejnike na področju mestne mobilnosti.

Gre za čistokrvnega predstavnika A-razreda, ki je bil razvit v Evropi in za Evropo. Razvit je bil z željo, da mobilnost omogoči še več ljudem, a se ob tem ne odpove visokim tehnološkim standardom. V močni konkurenci izstopa z dinamičnim in trendovskim oblikovanjem, bogatim varnostnim paketom in najnaprednejšimi funkcijami povezljivosti. Kupci bodo lahko izbirali med štiri- in petsedežno izvedenko.

Evropski dizajn
Novo generacijo modela i10, ki že od leta 2008 piše Hyundaievo zgodbo o uspehu na evropskem trgu, so oblikovali in zasnovali v Evropi. Novinec se ponaša z mladostnim in dinamičnim dizajnom, ki ga zaznamuje kontrast med gladkimi površinami in ostrimi linijami. Njegov samozavestni nastop dodatno utrdita spuščena streha in širša karoserija. Maska hladilnika, znotraj katere sta tudi dnevna LED-žarometa, pa mu vdihne še športnost. Kupci bodo lahko izbirali med desetimi osnovnimi barvami karoserij, med katerimi so tudi tri popolnoma nove, in sicer zmajevo rdeča (Dragon Red), medenina (Brass) in vodno turkizna (Aqua Turquise). Kot novost omenimo tudi možnost izbire dvobarvne karoserije – streha je lahko obarvana v črno ali rdečo barvo. 

Mladostna notranjost
Tudi njegova notranjost je mladostna in sveža. Med osrednjimi elementi v notranjosti so stranske reže za zrak, ki se zajedajo v stranice vozila, s tem pa vizualno razširijo prednji del kabine in poudarjajo njeno horizontalno zasnovo. Velik okrasni vložek na armaturni plošči se ponaša s tridimenzionalnim vzorcem v obliki čebeljega satovja, ki prostoru doda prav posebno noto.

Oblikovni vložki na vratih so oblikovani tako, da omogočajo razširjen voznikov prostor, hkrati pa pogled usmerjajo proti prostornim odlagališčem. Oblikovalci so poskrbeli tudi za dodaten odprt prostor za shranjevanje nad predalom za rokavice. Dodajmo še, da kupci lahko izbirajo med štirimi barvnimi kombinacijami notranjosti. 

FOTO: Hyundai
FOTO: Hyundai

Prostorni malček
Po zaslugi daljše medosne razdalje (+ 40 mm) je potnikom zadaj na voljo več prostora. Njegov prtljažni prostor pa se s kar 252 litri prostornine uvršča v razredni vrh in se z zlaganjem zadnje sedežne klopi poveča na obsežnih 1046 litrov. Izjemno raven praktičnosti dopolnjujeta še po višini nastavljivo dno prtljažnega prostora in preprosto zlaganje sedežne klopi.

FOTO: Hyundai
FOTO: Hyundai

Odlično povezani v svet
Novi i10 ponudi širok nabor funkcij povezljivosti, s čimer se uvršča med vodilne v segmentu. Njegov 8-palčni barvni zaslon, občutljiv za dotik, je trenutno največji v razredu A. Pametne telefone lahko povežemo z infozabavnim sistemom prek standardov Apple CarPlay in Android Auto, s čimer omogočimo varno upravljanje mobilnih naprav tudi med vožnjo. Sistem za brezžično polnjenje pa poskrbi, da pri polnjenju teh ni treba uporabiti kablov. Kupci modelov z navigacijskim sistemom prejmejo tudi petletno brezplačno naročnino na storitve LIVE, ki združujejo aktualne informacije o prometnih razmerah, vremenu, kjer zakon to omogoča, pa tudi o točkah nadzora prometa.

Varnost serijsko 
Novinec je opremljen z najnaprednejšimi varnostnimi sistemi za aktivno in pasivno varnost, ki so združeni pod imenom Hyundai SmartSense. Tako ponuja i10 enega najbolj izpopolnjenih varnostnih paketov v segmentu, ki vključuje sistem za preprečevanje naleta (FCA), za samodejno zasenčenje dolgih žarometov (HBA), za pomoč pri ohranjanju voznega pasu (LKAS), za nadzor voznikove zbranosti (DAW) in inteligentni sistem za prepoznavanje prometnih znakov (ISLW).

Do okolja prijazni motorji
Kupci lahko pri novem i10 izbirajo med dvema bencinskima motorjema. Vstopni motor je 1,0-litrski trivaljnik MPi, ki razvije 49,3 kW (67 KM) največje moči in 96 Nm navora ter omogoča končno hitrost do 156 km/h. Zmogljivejši 1,2-litrski štirivaljnik MPi ponuja 61,8 kW (84 KM) in 117,7 Nm navora, kar zadošča za končno hitrost do 171 km/h. Oba motorja sta na voljo v kombinaciji s petstopenjskim ročnim ali avtomatiziranim menjalnikom. Za še večjo učinkovitost so Hyundaievi inženirji poskrbeli za izboljšane aerodinamične lastnosti, preciznejše krmiljenje in nadgrajeno vzmetenje.

FOTO: Hyundai
FOTO: Hyundai

Športni malček 
Ljubiteljem športnih avtomobilov bo Hyundai v poletnih mesecih ponudil poskočni i10 N Line, ki ga bo gnal 1,0-litrski turbobencinski trivaljnik GDi. Ta bo razvil 73,6 kW (100 KM) in 172 Nm navora, menjalnik pa bo petstopenjski ročni. Kot je že v navadi, se bo različica N Line tudi navzven ločila od običajne. Tudi potniška kabina bo spominjala na dirkalna vozila: volanski obroč in prestavni ročici v slogu linije N, rdeče obrobe šob za zrak in aluminijaste stopalke. Imel bo tudi športne sedeže, ki bodo ponujali več opore pri vožnji.

Edinstvena tovarniška garancija
Kupci hyundaiev so lahko brez skrbi, saj so njihovi avtomobili opremljeni tudi z najobsežnejšim in najboljšim garancijskim paketom na trgu. Petletna tovarniška garancija brez omejitve prevoženih kilometrov zajema poleg omenjenega tudi pet let asistence na cesti in pet let brezplačnih preventivnih pregledov vozila.

Predstavitvene informacije

Predstavitvene informacije