SEVNIŠKE DILEME
Po prvi dami ZDA bi imeli še fontano vina
Kultura pitja je eden od bistvenih elementov vinskega turizma, zato so Sevničani previdni z idejo o fontani modre frankinje.
Odpri galerijo
Turizem smo ljudje in turizmu pomaga lastna glava. Ti dve misli sta tako ali drugače povezani s slovenskim turizmom, od besed k dejanjem pa so se prelili tudi v Žalcu, kjer si ob pogledu na promet pri Fontani piv manejo roke in zadovoljno godejo v brk. Idejo je dal predsednik Zveze turističnih društev v žalski občini Matjaž Omladič leta 2014, pred dvema letoma pa je v vrče stekel prvi hmeljev napitek. V dveh letih je žalsko fontano obiskalo več kot 100.000 obiskovalcev. Prodali so približno 140.000 vrčkov piva, tujci pa so ponesli zgodbo o fontani v svet.
Dober glas je segel vse tja do Sevnice, kjer prisegajo na modro frankinjo. Maja letos je v organizaciji KŠTM Sevnica na gradu Sevnica v sklopu osmega festivala modre frankinje potekalo mednarodno ocenjevanje vzorcev tega vina. Prvak je postal Martin Pečarič iz Čuril pri Metliki z modro frankinjo letnik 2017. V Sevnici radi povedo, da pri njih pijejo – modro.
Fontana vina je zagotovo ena od možnosti v tem celovitem sklopu, ki bi ga bilo treba dograditi,« pa se je na pobudo odzval župan Srečko Ocvirk, ki še spomni, da v občini pazljivo ustvarjajo svojo vinsko zgodbo. Začelo se je z županovim vinom, nadaljevalo z grajskim vinogradom in ureditvijo grajske vinske kleti, vse skupaj pa so zaokrožili s festivalom modre frankinje.
»Gre za analogijo z žalsko fontano piva. A je treba vedeti, da je z vinom malce drugače. Pivo vsebuje nižjo vsebnost alkohola. Pivo se pije za žejo, vino modra frankinja pa predvsem ob hrani. To je pomembna razlika, ki jo je treba upoštevati, idejo o fontani ali pa o katerem drugem degustacijskem prostoru pa je pametno in smiselno vključiti v celotno zgodbo,« pove Ocvirk. V Sevnici veliko stavijo na kulturo pitja. Tudi ali predvsem zato festival modre frankinje poteka ob četrtkih, ko lahko spiješ toliko, da greš lahko v petek normalno v službo. Kultura pitja je eden od bistvenih elementov vinskega turizma. Ne bi želeli, da bi se ob fontani vina razvile zgodbe z negativnim predznakom, še izvemo v mestu ob Savi.
Dober glas je segel vse tja do Sevnice, kjer prisegajo na modro frankinjo. Maja letos je v organizaciji KŠTM Sevnica na gradu Sevnica v sklopu osmega festivala modre frankinje potekalo mednarodno ocenjevanje vzorcev tega vina. Prvak je postal Martin Pečarič iz Čuril pri Metliki z modro frankinjo letnik 2017. V Sevnici radi povedo, da pri njih pijejo – modro.
Predlog svetnika Pipana
Na zadnji seji sevniškega občinskega sveta se je oglasil svetnik Franci Pipan in predlagal, naj pospešijo dejavnosti za postavitev fontane z vinom. »Občina Sevnica in zavod KŠTM že več kot 10 let vzpodbujata promocijo vinskega turizma in zdaj tudi kulinarike z željo, da to ponujamo kot celovit turistični produkt.V Sevnici več turistov »Učinek prve dame ZDA se še krepi. Ko so mediji prihajali v Sevnico, je bilo relativno malo turistov, zdaj pa se kar več popotnikov, ki so na poti od Dunaja v Benetke, ustavi tudi pri nas,« pove župan Srečko Ocvirk.
Fontana vina je zagotovo ena od možnosti v tem celovitem sklopu, ki bi ga bilo treba dograditi,« pa se je na pobudo odzval župan Srečko Ocvirk, ki še spomni, da v občini pazljivo ustvarjajo svojo vinsko zgodbo. Začelo se je z županovim vinom, nadaljevalo z grajskim vinogradom in ureditvijo grajske vinske kleti, vse skupaj pa so zaokrožili s festivalom modre frankinje.
»Gre za analogijo z žalsko fontano piva. A je treba vedeti, da je z vinom malce drugače. Pivo vsebuje nižjo vsebnost alkohola. Pivo se pije za žejo, vino modra frankinja pa predvsem ob hrani. To je pomembna razlika, ki jo je treba upoštevati, idejo o fontani ali pa o katerem drugem degustacijskem prostoru pa je pametno in smiselno vključiti v celotno zgodbo,« pove Ocvirk. V Sevnici veliko stavijo na kulturo pitja. Tudi ali predvsem zato festival modre frankinje poteka ob četrtkih, ko lahko spiješ toliko, da greš lahko v petek normalno v službo. Kultura pitja je eden od bistvenih elementov vinskega turizma. Ne bi želeli, da bi se ob fontani vina razvile zgodbe z negativnim predznakom, še izvemo v mestu ob Savi.
Predstavitvene informacije
Komentarji:
22:45
Uspešna poslovneža