Kam bomo po novem hodili po pomembne nasvete?

Za sprejemanje finančnih odločitev, ki se nanašajo na različne faze poslovanja z banko – od odpiranja osebnih računov, opravljanja transakcij do izbire pravih naložbenih strategij, sklepanja posojil ali načrtovanja varčevanja –, so za vsakega med nami zelo pomemben vidik vsakodnevnega življenja, za katerega je treba imeti pravega sogovornika. Bančna industrija, ki je v zadnjih letih doživela izjemne spremembe, se zaveda, kako pomembna je prijetna uporabniška izkušnja, zato se osredotoča na poenostavitev procesov. Vsaka interakcija, pa naj gre za klic v kontaktni center, plačilo položnic z aplikacijo za mobilno bančništvo, pregled osebnih financ v spletni banki ali uporabo bankomata, oblikuje naše zaupanje v banko.
Banke ugotavljajo, da si uporabniki pri poslovanju z bankami želijo čim lažjo dostopnost do bančnih storitev, večjo zasebnost pri osebnem svetovanju in boljšo usklajenost med fizičnim in digitalnim svetom.
Naročnik oglasne vsebine je Gorenjska banka