NAPOVEDAL TOŽBO

Nekdanji minister udaril po Adrii: S potniki ravnajo kot z nevednimi ovcami

Najbolj ga moti neodzivnost pristojnih.
Fotografija: Adria Airways se utaplja v težavah, za junij so odpovedali številne lete. FOTO: Blaž Samec, Delo
Odpri galerijo
Adria Airways se utaplja v težavah, za junij so odpovedali številne lete. FOTO: Blaž Samec, Delo

LJUBLJANA – Številne težave letalskega prevoznika Adria Airways so največ negodovanja povzročile pri potnikih, katerih lete so prestavili, odpovedali, so imeli zamude ali pa so na cilj zaradi vmesnih postankov prišli veliko kasneje, kot je bilo načrtovano.

Med nezadovoljnimi potniki je tudi nekdanji minister Gregor Virant, ki je na twitterju objavil javni poziv, naj se javijo ostali nezadovoljni potniki, da bi vložili skupinsko tožbo proti Adrii.



Virant je povedal, da z Adrio ne bo več letel. FOTO: Blaž Samec, Delo
Virant je povedal, da z Adrio ne bo več letel. FOTO: Blaž Samec, Delo
Virant je za naš portal pojasnil, da gre v primeru njegove družine že za skupaj osem odpovedanih letov. Nekatere zahtevke rešujejo že več kot osem mesecev, čeprav je zakonski rok osem tednov. V enem primeru so zahtevku ugodili, vendar odškodnine niso izplačali, je povedal in dodal: »Najhuje je, da ni mogoče vzpostaviti nobenega stika s katero koli službo v Adrii, preprosto se ne odzivajo. Če bi imeli do uporabnikov korekten odnos, kljub zamudam o tožbi sploh ne bi razmišljal. Domnevam, da podobno ravnajo z velikim številom potnikov. Vsi, ki nočejo biti obravnavani kot ovce, vabljeni, da se pridružijo skupinski tožbi. Ne gre za denar, gre za to, da potrošniki pokažemo, da si ne dovolimo takega ravnanja. Zavedamo se, da obstaja velika možnost stečaja Adrie in da na koncu odškodnin ne bo, a gre za princip.«
 
Preberite še:

Poglejte, kaj lahko potniki pričakujejo od Adrie



Nekdanji minister in predsednik Državljanske liste je zapisal, da ga najbolj jezi ravno neodzivnost Adrie: »Če bi se opravičili in pojasnili, da imajo pač ogromno dela z zahtevki, hkrati pa dali vedeti, kdaj lahko prizadeti pričakujejo rešitev (npr. v osmih mesecih), se za tožbo ne bi odločil. Tako pa se do potnikov obnašajo kot do nevednih ovc. Tega ne moremo dovoliti. Zavedamo se, da imamo pičle možnosti za uspeh glede na situacijo Adrie, a gre za princip. Potniki si želimo, da trg čim prej poskrbi za tisto, pri čemer je Adria očitno zatajila. Sam z Adrio ne nameravam več leteti.«

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije