28. SOF

Zlata noč: Mojca Randl je oglaševalska osebnost leta 2019  

Objavljeno 15. april 2019 12.38 | Posodobljeno 15. april 2019 12.48 | Piše: N. M.

Dvodnevno dogajanje na 28. Slovenskem oglaševalskem festivalu v Portorožu se je končalo v sklopu težko pričakovane podelitve nagrad na slavnostni prireditvi Zlata noč.  

FOTO: Žiga Intihar 
Na tej sklepni prireditvi se vsako leto podelijo priznanja najboljšim iz stroke, ki so s svojim delom zaznamovali oglaševalsko leto, bodisi kot agencija leta, oglaševalska osebnost leta, oglaševalec leta bodisi kot blagovna znamka leta. Prvič letos pa so podelili tudi najprestižnejšo izmed vseh nagrad, SOF SOF-a, ki ga je prejelo delo Lahkonočnice. Gre za delo z najvišjim nivojem kreativne presežnosti in dolgoročne učinkovitosti.
 
In kdo so preostali letošnji zmagovalci

Mojca Randl, že več kot 30 let ikona oglaševalske stroke, sicer pa direktorica in ustanoviteljica skupine Formitas, je prejela priznanje za oglaševalsko osebnost leta, ki ga podeljujejo upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice, in sicer za kontinuiran prispevek k razvoju slovenske oglaševalske stroke. Kaj je povedala ob prejemu priznanja, pa si poglejte v videu.


 
Agencija leta 2019 je postala Agencija 101, znamka leta 2019 A1 Slovenija, oglaševalec leta pa je Droga Kolinska/Atlantic Grupa. Prejemniki drugih nagrad so dostopni tukaj.
 
Deli s prijatelji