Predstavitvena informacija

Postanite strokovnjak za odnose z javnostmi

Objavljeno 22. januar 2019 09.38 | Posodobljeno 28. januar 2019 08.18 | Piše: P. I.
Tako odgovarja na vprašanje, ali je resnica lahko senzacija in obratno, nekdanji dolgoletni odgovorni urednik enega izmed večjih slovenskih spletnih portalov, zdaj pa direktor korporativnega komuniciranja v slovenskem podjetju z gospodinjskimi aparati in belo tehniko.
Letos marca se bodo o komuniciranju in odnosih z javnostjo izobraževali udeleženci že 25. generacije LSPR. FOTO: LSPR
Denis Oštir je hkrati tudi eden od predavateljev Londonske šole za odnose z javnostmi (LSPR), ki z drugimi dolgoletnimi praktiki in strokovnjaki na svojem področju širi resnico na področju digitalnih medijev in komuniciranja na spletu.

Letos marca se bodo o komuniciranju in odnosih z javnostjo izobraževali udeleženci že 25. generacije LSPR. Izobraževanje je priporočljivo za tiste, ki jim ob teoretičnem delu primanjkuje praktičnega znanja, pa tudi za dolgoletne praktike, ki jih zanimajo trendi in novosti na vseh področjih komuniciranja.

Preverite, kaj o protokolu, retoriki, odnosih z mediji, merjenju učinkovitosti komunikacijskih projektov, nastopom pred kamero in komuniciranju na družbenih omrežjih pravijo predavatelji LSPR. Več o izobraževanju pa najdete na www.lspr.si.

 

Katera pravila v protokolu ne dopuščajo improvizacije?
»Zamujanje. Držanje besede, ki ste jo dali. Neprimerna raba mobilnega telefona.«
Ksenija Benedetti, LSPR – protokol

 

Kdo je po vašem mnenju eden boljših retorikov? Kaj vas pri njih še posebej navdušuje?
»Valentin Vodnik. Besede, ki navdihujejo in pojejo. Barack Obama. Humor in spontanost. Tone Pavček. Zanos in zven. Odisej z Itake. Zgradba in moč besede. Če bi predsednik vlade svoj res imenitni govor ob dnevu samostojnosti povsem prosto govoril, ne bral, bi postal odgovor na vaše vprašanje.«
Dr. Zdravko Zupančič in Aleksandra Zupančič, mag. govora, LSPR – veščine prepričevanja in vplivanja

So novinarske konference še aktualne?
»Novinarske konference so spet postale aktualne. Vendar smo morali PR-ovci, tako kot na primer marketing in mediji, poiskati nove načine. Že pred časom so se preselile na teren, k strokovnjakom med njihove računalnike in laboratorije, na celodnevne vsebinske simpozije, predstavitve. Tovrstne novinarske konference zahtevajo več. Teme morajo biti v gradivu predstavljene širše, namesto mape z gradivom, novinarji prejmejo USB-ključke s poglobljenimi analizami, fotografijami, zvočnimi posnetki in povzetkom bistva v sporočilu za javnost.«
Mateja Kocjan, LSPR – priprava novinarske konference

Katere so največje spremembe na področju merjenja in vrednotenja medijskih objav?
image
Jure Habjanič, LSPR – merjenje učinkovitosti odnosov z javnostjo

»Opažamo dve glavni spremembi. Prva je sprememba medijske krajine. Poleg tradicionalnih medijev so prisotni tudi družbeni, na katerih so podjetja vse aktivnejša. Druga sprememba pa je odmik od uporabe AVE-vrednosti medijskih objav kot merodajnega kriterija za ocenjevanje uspešnosti komuniciranja. Kampanja proti uporabi AVE-vrednosti je v razvitem svetu prisotna že več kot deset let, se pa kljub temu zelo počasi implementira, saj za zdaj še ni konkretnega nadomestila, kako vrednost medijskih objav predstaviti v jeziku, ki ga razumejo menedžerji, oziroma kako denarno ovrednotiti medijsko komuniciranje.«
Jure Habjanič, LSPR – merjenje učinkovitosti odnosov z javnostjo

Kaj je na področju odnosov z mediji enako oziroma popolnoma drugače kot pred desetimi leti?
»Verodostojnost. Spoštovanje. Dialog. Te vrednote so tako temeljne, da bodo ostale ključne ne glede na napredek komunikacijskih tehnologij. Nenehen razvoj novih sredstev komuniciranja nas spodbuja v stalno prilagajanje in razvoj. A temeljne vrednote so nespremenjene. Isti so tudi cilji. Ostajamo na temelju – odnosi z javnostmi gradijo ugled.«
Mag. Nada Majdič, LSPR – odnosi z mediji
 
image
Darja Zgonc, LSPR – nastop pred kamero
Kaj je danes pri nastopu pred kamero bistveno drugače kot pred desetletjem?

»Predvsem je skokovito napredovala tehnologija, ki gledalcu prinaša ogromno dodatnih vizualnih informacij. Sodobna slikovna in grafična oprema omogočata vsebinsko in vizualno bolj dodelano podobo na zaslonu ter hkrati več informacij.« 
Darja Zgonc, LSPR – nastop pred kamero

Komu bi priporočali LinkedIn in zakaj?
»LinkedIn je orodje, s katerim lahko iščemo zaposlitev, nove poslovne partnerje, rekrutiramo sodelavce, najdemo potencialne stranke, ustvarjamo osebno znamko ali povečujemo prepoznavnost znamke podjetja. Zato ga priporočam tistim, ki iščete nove priložnosti, poslovna sodelovanja in prodajne kanale za povečanje posla. Odličen je tudi za grajenje »online« mreže, krepitev odnosov s partnerji, povečanje prepoznavnosti in utrjevanje osebne blagovne znamke.«
Manca Korelc, LSPR – komuniciranje na družbenih omrežjih
Deli s prijatelji