DIGGIT

Prva marketinška konferenca z ničelno stopnjo odpadkov

Konferenca DIGGIT se je iz dogodka za digitalno komuniciranje preobrazila v »pameten dogodek za pametne ljudi«. Kaj to pomeni, smo preverili v pogovoru s tremi ženskami iz ozadja Diggita, ki pripravljajo novo zasnovo konference.
Fotografija: Ženske DIGGIT-a (z leve proti desni): programska direktorica Simona Kruhar Gaberšček, direktorica za razvoj partnerstev Ariana Nina Eror in direktorica 08DIGGIT Mateja Repovž. FOTO: Crt Piksi
Odpri galerijo
Ženske DIGGIT-a (z leve proti desni): programska direktorica Simona Kruhar Gaberšček, direktorica za razvoj partnerstev Ariana Nina Eror in direktorica 08DIGGIT Mateja Repovž. FOTO: Crt Piksi

LJUBLJANA – Prvo slovensko konferenco o digitalnih komunikacijah DIGGIT je podjetje Medijski partner, izdajatelj Marketing magazina, prvič pripravilo leta 2012. Po sedmih letih pa je nastopil čas za njeno popolno prenovo, saj so njeni organizatorji spoznali, da večina marketinških in oglaševalskih dogodkov v Sloveniji in po svetu že več desetletij deluje po istem kopitu.

Biti digitalen ni trend, temveč način življenja

Razlikovalno prednost DIGGIT-a letos izpostavljajo s sloganom »pameten dogodek za pametne ljudi«. »Biti digitalen danes ni več trend, temveč način življenja. Ljudje vedno težimo k večjemu, boljšemu in novemu, žal pa prevečkrat na škodo okolja, v katerem živimo. Zato smo se odločili, da stremimo k cilju postati prva konferenca z ničelno stopnjo odpadkov. Voda ne bo v plastenkah, ampak pozivamo udeležence, da pridejo na dogodek s svojimi stekleničkami, v katere si jo bodo lahko natočili. Pogostitev bo na krožnikih iz pšeničnih ostankov, obdelanih po posebni metodi. Na koncu se krožnike lahko celo poje ali pa odvrže na kompost, saj se sami razgradijo. Odločili smo se tudi, da se odpovemo konferenčnih torbam, v katerih je običajno kopica papirnatih letakov, ki jih za povrh vsega nihče ne prebere, ampak takoj romajo v smeti. Kozmetični in prehrambeni sponzorji bodo predstavljali svoje izdelke, ki ne vsebujejo E-jev, barvil in so v embalaži, ki se jo da reciklirati,« nekaj okolju prijaznih aktivnosti DIGGIT-a izpostavlja Ariana Nina Eror, direktorica razvoja partnerstev pri konferenci DIGGIT.


Odlična zabava v rokah organizatorjev Kurzschlussa

DIGGIT torej ni le konferenca o digitalnih trendih, temveč vseh, ki se dotikajo sodobnega življenjskega sloga, poudarja Mateja Repovž, direktorica 08DIGGIT-a. »Želela bi si, da se v zavest udeležencev zapiše kot konferenca za osebni in poslovni razvoj,« pravi, medtem ko Ariana Nina Eror izraža željo, da bi »udeleženci o konferenci govorili še dolgo po njej in jo prepoznali kot dogodek, ki ga nikakor ne smejo zamuditi. Zapomniti si morajo vsaj eno predavanje, skleniti vsaj eno novo poznanstvo in se dogovoriti za vsaj en sestanek. Če se vse to zgodi, smo uresničili naše poslanstvo.« Sama ima dolga leta izkušenj pri organizaciji dogodkov, še posebej ko gre za obkonferenčne aktivnosti, za katere je prepričana, da odločilno prispevajo k uspešnosti dogodka. »Z vsakim sponzorjem oziroma partnerjem posebej se pogovarjam o njihovi izvirni predstavitvi na dogodku, saj je izjemno pomembno, kako bodo nagovorili udeležence. Tudi letos se nam zato obeta izredno pestra predstavitev naših partnerjev. Zvečer pa bomo poskrbeli še za odlično zabavo, ki jo bodo pripravili organizatorji vedno privlačnega Kurzschlussa,« dodaja.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije