POJASNILO

Mamica se je jezila, bolnišnica ji odgovarja

Objavljeno 08. november 2019 19.31 | Posodobljeno 08. november 2019 22.46 | Piše: Ma. M.

Gre za domnevno nezmožnost osebja v Izoli, da dojenčku vstavi nazogastrično sondo.

Fotografija je simbolična. FOTO: Naumoid, Getty Images, Istockphoto
IZOLA – Mamica s slovenske obale je pred dnevi sprožila val ogorčenja na svetovnem spletu, ko je zapisala svojo izkušnjo z izolsko bolnišnico. Njen petmesečni sin je namreč potreboval medicinsko pomoč. Njen zapis lahko v celoti preberete v članku: Mamica nad bolnišnico: Kar je preveč, je pa res preveč. Gre za domnevno nezmožnost osebja v Izoli, da dojenčku vstavi nazogastrično sondo.

V Splošno bolnišnico Izola smo vprašali, ali ta zapis drži in kako je mogoče, da se zgodi kaj takega. Zgoraj opisanega primera zaradi varovanja osebnih podatkov ne morejo komentirati, je pa direktor SB Izola Radivoj Nardin razložil: »Splošna bolnišnica Izola ima klasične hranilne nazogastrične sonde vedno na zalogi (za takojšnjo uporabo). V primeru potrebe po specifičnih nazogastričnih sondah velja dogovor z UKC Ljubljana, da specifične nazogastrične sonde, ki so prilagojene individualnim potrebam pacientov, ki se zdravijo v UKC Ljubljana, predajo pacientom oziroma njihovim svojcem. Za postopek ustavitve nazogastrične sonde, če se le-ta izvaja v SBI, jih pacienti oziroma njihovi svojci prinesejo s seboj skupaj z medicinsko dokumentacijo, iz katere so razvidne tudi specifične značilnosti pacienta. Splošna bolnišnica Izola v primerih, ko se to izkaže za potrebno, vedno sodeluje in konzultira z UKC Ljubljana. Pacienti se v Splošni bolnišnici Izola obravnavajo celostno, kar prispeva k učinkoviti in uspešni obravnavi pacientov.« 
 

Ste opazili kaj zanimivega? Sporočite nam, vprašali bomo pristojne institucije ter objavili. 


 
Deli s prijatelji