OTROŠKI SMEH

Na morje peljali že 1750 otrok!

MIKova karavana otroškega smeha je družbeno odgovoren projekt MIK Celje. Počitnice za nadarjene in pridne učence, ki jim jih starši ne morejo omogočiti.
Fotografija: Zabavne animacije in športne aktivnosti, ob katerih pozabijo na vsakodnevne tegobe.
Odpri galerijo
Zabavne animacije in športne aktivnosti, ob katerih pozabijo na vsakodnevne tegobe.

Na Debelem rtiču je letos s projektom 15. MIKova karavana otroškega smeha letovalo 300 otrok iz socialno šibkejših družin, ki jim je podjetje MIK Celje skupaj s sodelujočimi v projektu S srcem za morje otrok omogočilo teden dni brezskrbnih počitnic z MIKovimi vzgojitelji, ki so v zadnjih 15 letih poskrbeli za nepozabna počitniška doživetja že več kot 1750 najmlajših.


Letos ima letovanje za otroke iz socialno šibkejših družin še večji pomen, sploh v luči zaprtja šol in okrnitvi stikov z vrstniki ob razglasitvi epidemije in na žalost premnogih izgubah služb njihovih staršev.
 

Podvojili donacije


Sprva se je zdelo, da to pomlad zaradi preventivnih ukrepov v preprečevanju širjenja razglašene epidemije MIKovci ne bodo mogli izvesti vsakoletne dobrodelne kolesarske ture S srcem na kolo, s katero so pretekla leta zbirali dodatne donacije za izvedbo letovanja za otroke iz socialno šibkejših družin. Prav tako je bila vse do konca maja pod vprašanjem izvedba socialnih letovanj, a s sodelovanjem s stroko in vodstvom Mladinskega zdravilišča Debeli rtič jim je uspelo vzpostaviti in zagotoviti vse pogoje v skladu s priporočili za odgovorno ravnanje v preprečevanju širjenja novega koronavirusa.


Ker je v vsaki preizkušnji tudi nova priložnost za rast in nadgradnjo poznanih vzorcev, se je podjetju MIK Celje porodila ideja o spletni izvedbi projekta S srcem za morje otrok, s katero so zbirali dodatne donacije. MIK Celje je kot krovni donator in pobudnik tako zagotovil sredstva za letovanje 300 otrok, ki so med 27. junijem in 11. julijem letovali na Debelem rtiču v dveh izmenah po 150 otrok. Vsako donacijo, ki je bila oddana prek spletne strani, je podjetje podvojilo. Kampanji S srcem za morje otrok pa so se pridružili tudi MIKovi poslovni partnerji in Radio Ognjišče s svojimi poslušalci.


Za vseh 300 otrok je na letovanju skrbela ekipa MIKovih vzgojiteljev, ki so jim pripravili razgiban počitniški program z izleti, športnimi in ustvarjalnimi aktivnostmi ter zabavnimi druženji. Obiskali so jih tudi zaposleni, celo dvakrat, in preživeli igriv dan z obema izmenama otrok. Pri oblikovanju počitniškega programa vedno pomagajo tudi rokometaši Rokometnega kluba Celje Pivovarna Laško in judo kluba Sankaku Marjana Fabjana, ki jih sicer MIK Celje podpira s sponzorstvom. Za glasbena presenečenja so letos poskrbele srčne ambasadorke Bepop ladies in Gaja Prestor

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije