Gorenjski dimnikarji v vojni za stranke

Na novo zadrugo zaDim naj bi se spravilo Dimnikarstvo Dovrtel sistemi.
Fotografija: Med dimnikarji na Gorenjskem očitno poteka hud boj. FOTO: Leon Vidic
Odpri galerijo
Med dimnikarji na Gorenjskem očitno poteka hud boj. FOTO: Leon Vidic

Na Gorenjskem se je v zadnjih tednih med tamkajšnjo novo zadrugo dimnikarjev zaDim in Dimnikarstvom Dovrtel sistemi očitno vnela vojna za stranke. V uredništvo smo namreč prejeli več pisem zaskrbljenih nekdanjih zaposlenih pri Dimnikarstvu Dovrtel sistemi, ki so se odločili za samostojno pot v okviru zadruge. Ti opozarjajo, da naj bi Dimnikarstvo Dovrtel sistemi klicalo stranke in jih obveščalo, da zaposleni v omenjeni zadrugi nimajo dovolj kompetenc za opravljanje dimnikarskih storitev, da nimajo licence za opravljanje teh del in podobno. Pridobili smo tudi zapis tega podjetja, ki ga je prejela ena od strank.
Direktor družbe Dovrtel sistemi Simon Dovrtel pravi, da se zavajanja in očitkov v njihovem podjetju ne gredo. FOTO: Boštjan Fon
Direktor družbe Dovrtel sistemi Simon Dovrtel pravi, da se zavajanja in očitkov v njihovem podjetju ne gredo. FOTO: Boštjan Fon

V njem med drugim piše: »Ob tem bi vas dobronamerno opozorili na zavajanje potrošnikov z obvestili, ki jih razširjajo nekateri dimnikarji. Ti namreč ne delujejo kot partner Dimnikarstva Dovrtel sistemi niti ne kot zadruga, saj uradno sploh ni registrirana. Strokovno podporo in zaledje nudimo samo zaposlenim v našem podjetju.«
 

Izgubljajo stranke


Da omenjene navedbe držijo, so nam potrdili tudi v zadrugi zaDim: »S strani uporabnikov smo bili obveščeni, da jih v družbi Dovrtel sistemi zavajajo in navajajo, da so oni naslednik družbe Dimnikarstvo Dovrtel, da bo uporabnike obiskal isti dimnikar kot do sedaj, ko pa jih obišče povsem drugi izvajalec, jim ta pove, da je dimnikar, ki je običajno opravljal storitve, na bolniški oziroma odsoten.« Dodajajo, da uporabniki, ki so prejeli njihovo najavo in želijo odpovedati storitev, trdijo, da jim tajnica, ki prevzema klice v družbi Dovrtel sistemi, pove, da če bodo izbrali drugega izvajalca, naj bi jim računali stroške zavrnitve.


»Na njihovih najavah storitev je navedeno, da zadruga ne obstaja, kar je neresnično, še več, uporabniki v mesecu maju prejmejo najavo storitev za izvajanje storitev, na katerih je ta laž navedena, datum tiska najave pa je 30. marec letos, verjetno zato, ker je bila zadruga na sodišče vpisana v aprilu 2020. Vsekakor smo izgubili stranke, saj so bile te zavedene s strani družbe Dovrtel sistemi, o čemer je marsikatera tudi pripravljena pričati, saj so nekateri uporabniki zelo jezni, da se jim je to zgodilo,« nam povedo člani zadruge zaDim.


Izpostavijo zapis na spletni strani Dimnikarstva Dovrtel sistemi, da ima to podjetje temelje v družinskem podjetju Dimnikarstvo Dovrtel, ki je bilo ustanovljeno leta 1987. In da »podjetje tako s koncem leta 2019 z zdravim jedrom kadrovske strukture nadaljuje dolgoletno tradicijo na področju dimnikarskih storitev«. Člani zaDim pripomnijo: »Po tej logiki so vsi dimnikarji iz zadruge nezdravo jedro kadrovske strukture, saj so bili do 1. januarja 2020 zaposleni v skupni družbi kot kader iz podjetja Dovrtel sistemi, in sicer v družbi Dimnikarstvo Dovrtel, d. o. o. Glede na vse navedeno in izjave družbe Dovrtel sistemi, katere direktor je tudi predsednik sekcije dimnikarjev pri OZS, nas predvsem čudi, kako se lahko neki predsednik sekcije spušča po našem mnenju na tak podel nivo, saj je ravno on tisti, ki je naš predstavnik pri OZS, katere član je tudi zaDim.«
 

Ne zavajajo


Po odgovore smo se odpravili v družbo Dovrtel sistemi. Direktor Simon Dovrtel nam je zagotovil, da imajo zaposleni v Dimnikarstvu Dovrtel sistemi ustrezno znanje za opravljanje dimnikarskih storitev in da »so nam naša obvestila s strankami do aprila 2020 pomagala pri aktualni zmedi in situaciji na Gorenjskem«.

»Naše podjetje nudi strokovno podporo in kakovostne storitve strankam, hkrati pa poskrbimo za vse potrebne pogoje, ki so nujni za delo s strankami na strani naših zaposlenih,« je povedal Dovrtel in dodal, da so aktualni podatki javni in da jih lahko dobi vsak potrošnik na spletu.


»Zavajanja in očitkov v našem podjetju ne uporabljamo, z zavajanji in očitki na naš račun pa se v našem podjetju ukvarjamo vsak dan, lahko bi rekli celo vsako uro, kar v praksi pomeni, da moramo na trgu delovati skrbno in kakovostno, to je tudi edini recept, ki nam zagotavlja uspešno poslovanje,« nam razloži sogovornik in sklene, da so bili vsi zaposleni v njihovem podjetju zaposleni tudi v podjetju Dimnikarstvo Dovrtel in da nadaljujejo delo z aktualno pogodbo o zaposlitvi v Dimnikarstvu Dovrtel sistemi. »Naša poslovna praksa, ki temelji na večletnih izkušnjah, tako predstavlja nadaljevanje kakovostnih storitev, ki jih nudimo našim strankam 24 ur na dan.« 

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije