ZAHTEVA TISOČAKA

Drama na Šentilju: potnica na stranišču, avtobus odpeljal

Šofer je na počivališču na Šentilju pustil 75-letno Ingrid B. z Dunaja. Brez dokumentov in prtljage se je vrnila domov, zdaj zahteva 1000 evrov.
Fotografija: Ingrid B. z Dunaja so pustili na počivališču pri Šentilju. FOTO: Kronen Zeitung
Odpri galerijo
Ingrid B. z Dunaja so pustili na počivališču pri Šentilju. FOTO: Kronen Zeitung

LJUBLJANA – »Petminutni postanek!« je na glas povedal šofer avtobusa priljubljenega podjetja Flixbus, pri katerem bomo denimo za pot od Ljubljane do Dunaja odšteli pičlih 29 evrov. Podjetje je vzpostavilo avtobusne proge med evropskimi prestolnicami in večjimi mesti, ne da bi se vmes ustavljali pri vsakem kozolcu.

Tako so imeli potniki na poti z Dunaja v turistično Crikvenico na Hrvaškem po štiriurni vožnji petminutni postanek na počivališču pri Šentilju na slovenski strani slovensko-avstrijske meje. Potniki so seveda odhiteli na plan in nekateri so v avtobusu pustili osebne stvari in dokumente. Med njimi je bila tudi 75-letna Ingrid B. z Dunaja, ki je prav tako skočila na WC.

Ko je prišla nazaj na parkirišče, se je še s štirimi drugimi potniki spraševala, kje je njihov avtobus.

Šofer je petminutni postanek očitno vzel dobesedno in zelo zares. Po točno petih minutah je zabrnel motor in odpeljal nazaj na avtocesto.

Za upokojeno Ingrid, ki se je veselila počitnikovanja na morju v Crikvenici, je bilo veselja hitro konec, saj je sredi parkirišča ostala gola in bosa. »Avtobus je odpeljal brez kakršnega koli opozorila. V njem so ostali moji dokumenti, denar in vsa prtljaga.«
S štirimi pozabljenimi sotrpini je peš odšla do meje in tam prosila za pomoč. Poklicali so vročo linijo Flixbusa, a so vse prošnje, naj se avtobus vrne po njih ali naj jim organizirajo drug prevoz, spodletele. Uradni odziv je bil, češ da šofer ni naredil nič narobe.
Po urah čakanja je sedla na avtobus podjetja Reisebus, ki ji je ponudil brezplačni prevoz nazaj domov na Dunaj.

Prevozi z omenjenim avtobusnim podjetjem so ugodni, a po drugi strani povsem digitalizirani, vožnje so izračunane na minuto natančno. Predstavnik podjetja je povedal, da avtobus ne more čakati niti se v takih primerih ne more vrniti, tudi zaradi drugih potnikov, ki želijo prispeti na cilj po voznem redu.

Toda Ingrid B. z Dunaja, ki se zaradi dogodka počuti osramočeno, meni drugače. Seštela je stroške, ki so nastali zaradi neizkoriščenega dopusta, hotela in izgubljenega časa, in izračunala, da ji podjetje dolguje nič manj kot 1000 evrov. Zgodba torej še ni končana. 

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije