ZAPLET, DA TE KAP

Avto na servisu že dve leti

Zagorjan Franc Urbanija še kar brez svoje 19 let stare kie. Vozilo zadržuje avtohiša, ker lastnik ne želi plačati 900 evrov.
Fotografija: Roman Kržišnik stoji ob kii, ki je bila k njim pripeljana pred dvema letoma. Foto: Dejan Javornik
Odpri galerijo
Roman Kržišnik stoji ob kii, ki je bila k njim pripeljana pred dvema letoma. Foto: Dejan Javornik

ZAGORJE OB SAVI – Le kdo bo na koncu zmagal v bitki med Avtohišo Kržišnik iz Zagorja ob Savi in Zagorjanom Francem Urbanijo? Ta namreč že dve leti le z druge strani ograje gleda svojo 19 let staro kio, saj za popravilo ne želi plačati še 900 evrov.

Roman Kržišnik stoji ob kii, ki je bila k njim pripeljana pred dvema letoma. Foto: Dejan Javornik
Roman Kržišnik stoji ob kii, ki je bila k njim pripeljana pred dvema letoma. Foto: Dejan Javornik

»Avto bo še naprej stal v avtohiši. Jaz ga namreč dvigniti ne morem. Pa tudi ne bom dal 900 evrov za nepopravljen avto,« je še vedno odločen Urbanija. »Je v dobrem stanju. Ima dobro karoserijo in rad bi ga imel popravljenega,« je dodal sogovornik, ki smo ga obiskali že konec marca lani, ko nam je zaupal svojo izkušnjo pri Avtohiši Kržišnik.

Takrat je bil brez avtomobila eno leto, a prepričan, da se bo z njim še lahko vozil. Avtohiši Kržišnik je 400 evrov plačal v obliki avansa, nato pa še 1100 evrov. Skupnih 1500 evrov naj bi se še ujemalo z ocenjeno vrednostjo popravila, ki so mu jo na začetku določili na servisu.

Franc Urbanija vztraja, da ne bo dal 900 evrov za popravilo avta, če pa je ta nevozen. Foto: Dejan Javornik
Franc Urbanija vztraja, da ne bo dal 900 evrov za popravilo avta, če pa je ta nevozen. Foto: Dejan Javornik

»Rekli so mi, da bi vse skupaj stalo 1400 evrov,« se je spominjal Urbanija in opozoril, da je v Zagorju izrecno povedal, da je bila glava motorja že brušena pri drugem serviserju. Račun je bil na koncu nekaj čez 2400 evrov, kar pomeni, da bi moral doplačati še 900 evrov. Z avtohišo je podpisal dogovor, da bo razliko poravnal po šestih mesecih od podpisa dogovora (to je bilo 24. avgusta 2017) o načinu poplačila celotnega zneska.

Plačal je že 1500 evrov. Foto: Dejan Javornik
Plačal je že 1500 evrov. Foto: Dejan Javornik

»Zakaj bi mu jih dal, če je avto pokvarjen?« je poudarjal sogovornik, ki ga je na računu zbodel tudi podatek, da so na servisu opravili 32 ur dela. »Za tiste glave so porabili preveč ur,« je bil prepričan. Zato je pomoč poiskal pri odvetniku, ta pa mu je odsvetoval pravdanje, češ da se ne bi izplačalo. Na servis je vedno hodil sam in naj ne bi imel prič, ki bi potrdile njegove navedbe.


No, Urbanija je vztrajal in na dopis iz odvetniške družbe so v Avtoservisu Kržišnik odgovorili, da je bil Urbanija seznanjen s tem, da je bilo treba dvakrat odstraniti glavo motorja, zaradi česar je bilo opravljenih toliko ur dela. Poudarili so, da je bil skoraj vsak dan pri njih in da je bil seznanjen s stanjem in fazo popravila ter s stroški ter da je serviserjem odobril popravilo vozila do višine 3000 evrov.
 

Ko plača, ga dobi


»Sporočam vam, da je vozilo še tu, stranka nam do danes ni plačala dolga, avto lahko odpelje takoj po plačilu, nam je pa vozilo samo v napoto. Glede plačila in nadaljnjih stroškov bo gospoda Urbanijo obvestil naš odvetnik,« pa nam je na vse skupaj odgovoril lastnik avtohiše Roman Kržišnik.

»Stranka želi čudeže, ampak jaz jih ne morem delati. Povedali smo mu, da če bo avto dobil nove glave motorja, potem bo delal,« nam je razlagal in dodal, da bi bili zaradi tega stroški popravila precej višji, nad 4000 evrov. Glede na starost avtomobila je vprašanje, ali bi se to sploh izplačalo.

Stranka je k njim prišla, potem ko ji pri drugem serviserju avtomobila niso mogli popraviti. Da bi bila težava prenizka glava motorja V6, pa sprva niso bili obveščeni. To so ugotovili šele po natančnem pregledu aprila predlani, in sicer da so bile glave skrivljene in zato prenizke. Svetovali so mu, da bi jih bilo najbolje zamenjati, a se Urbanija ni strinjal.


»Na vsak način je želel, da se avtomobil popravi,« je lani dodal Kržišnik. Zato so mu šli na roke in mu na njegovo željo vgradili še neoriginalna, debelejša tesnila, ki jim jih je Franc sam prinesel. »Nikoli mu nismo dali garancije, da bo to dobro. Ta motor je s temi glavami nemogoče popraviti.«
 

Imate zgodbo za nas? Pišite nam prek spodnjega obrazca.


Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije