GLADKO

Hrana, ki je močnejša od aken

Objavljeno 03. julij 2013 09.00 | Posodobljeno 03. julij 2013 09.00 | Piše: M. F.

Listnata zelenjava, korenje, avokado in jajca zagotavljajo čisto kožo.

Mnenja o tem, ali prehrana vpliva na nastanek aken ali ne, so deljena. A dejstvo, da jih s presladkimi, z mastnimi in s preslanimi živili ni mogoče odpraviti, ostaja. Prav tako kot tudi tisto, ki pravi, da so jedi, ki pozitivno vplivajo na zdravje vsega telesa, blagodejne tudi za videz kože. Oglejte si seznam živil,  ki jih velja uvesti v prehrano, če želite lep in čist obraz.

Listnata zelenjava

Špinača, zelje, blitva, različne solate … Ni treba pretiravati z njimi, vsekakor pa jih umestite na svoj jedilnik. Listnata zelenjava je bogata z betakarotenom, ki je največji sovražnik aken. Zeleni listi vsebujejo tudi vitamin K, ki pospešuje pretok krvi, ta pa je bistven za zdrav videz kože.

Sladki krompir

Če se ne morete odpovedati škrobu, naj bo vaša izbira sladki krompir. Ne samo da je okusen, znižuje tudi raven sladkorja v krvi, kar je potrebno za preprečevanje nastanka aken. Ob tem sladki krompir vsebuje velike količine vitamina A in tistih kompleksa B, vsi pa imajo pri zdravju kože pomembno vlogo.

Korenje

Korenje na kožo vpliva podobno kot sladki krompir. Lahko jeste surovega, iz njega pripravite sok, ga naribanega dodate solatam ali omakam, lahko ga celo spečete. Korenje je prepolno vitamina A, magnezija, vlaknin in antioksidantov.

Avokado

Maščobe, ki jih vsebuje avokado, so zavezniki kože. Bogat je z vitaminom E, ki je v pomoč pri boju proti aknam. Ker v sebi skriva tudi vlaknine, v krvi ohranja stabilno raven sladkorja in pomaga pri uravnoteženju hormonov. Hormonsko ravnovesje pa se seveda kaže v zdravem videzu kože.

Jajca

Vsebujejo vitamine B, beljakovine, vitamina E in D. Priporočeno je uživanje tistih iz domače reje. V zmernih količinah ne spodbujajo nastajanja holesterola, pripomorejo pa k čistejši in bolj sijoči koži.





Deli s prijatelji