USPEH

S #hashtagi
 do New Yorka

Objavljeno 23. februar 2015 17.10 | Posodobljeno 23. februar 2015 17.10 | Piše: Branka Grbin

Slovenski blogerki Blanki Slak Rupnik je uspelo to, o čemer nekateri modni oblikovalci lahko samo sanjajo – priti na newyorški teden mode.

Blanka je s svojo modno vizijo prepričala agencijo, da jo je povabila k sodelovanju na tednu mode.

Blanka Slak Rupnik je začela pisati blog šele pred dobrim letom, pred nekaj meseci pa se je preselila na Dunaj, kjer je Attitude by BSR le še bolj zaživel. Tam je začela vanj vlagati še več časa; spletna stran je doživela prenovo, svojim sledilcem pa je ponudila tudi lastne izdelke, unikatna pokrivala HatsByBSR. Te so opazili organizatorji newyorškega tedna mode, ki se je s predstavitvijo kolekcije za jesen in zimo 2015 končal v torek. Blankine kreacije so jih tako navdušile, da so si jih zaželeli kot del pop up trgovine, kjer so pokrivala doživela izjemen uspeh.

Kako je nastalo sodelovanje na newyorškem tednu mode? Kje in kako so te našli?

Sodelovanje na NYFW se je začelo s povabilom PR-agencije, ki se ukvarja z organizacijo dogodkov na tednih mode v New Yorku, da predstavi moje delo pod imenom Attitude by BSR. Ta agencija že dlje spremlja moje delo na blogu in drugih družabnih omrežjih. Našli so me prek nekaj ključnih #hashtagov.

S čim si jih prepričala, da so te povabili?

Očarala sta jih moje delo kot delo blogerke z objavami ter dizajn mojih izdelkov, ki jih tržim pod imenom Attitude by BSR in kamor spada linija pokrival HatsByBSR. Kot mlado oblikovalko so me povabili v pop up store na NYFW.

Kaj pokriva pop up trgovina?

Znotraj NYFW poteka nešteto dogodkov v povezavi z modo. Eden takšnih je tudi odprtje pop up trgovin ali trgovin s konceptom, kjer imajo svojo priložnost mladi neuveljavljeni oblikovalci z vsega sveta. Prav v tem segmentu sem tudi sama dobila priložnost. Imela sem stojnico s svojimi turbani in priložnost za predstavitev lastnega podjetja Attitude by BSR z vizitkami in povabili na blog ter družabna omrežja, ki jih vodim.

Na takšno priložnost najbrž nisi pripravljen, tudi če imaš vse leto časa, kaj šele tri dni.

Kaj ti takšna izpostavitev pomeni?

To je velika odskočna deska za vsakršno nadaljnje delo. Biti izpostavljen na tednu mode v mestu luči in dogajanja je zagotovo največja priložnost, kar sem jih dobila. Lahko predstavim sebe in svoje delo kot blogerka ter oblikovalka pokrival.

Kakšni so bili dnevi pred pripravo zbirke turbanov za New York?

Pravi kaos. Na takšno priložnost najbrž nisi pripravljen, tudi če imaš vse leto časa, kaj šele tri dni. Pripraviti je bilo treba pravo embalažo, ki bo pritegnila že sama po sebi, in jo zagotoviti v dovolj velikih količinah. Izbrati je bilo treba turbane in oblikovati dodatne kose, za katere mislim, da bi najbolj pritegnili publiko z vsega sveta, ki se zbere na newyorškem tednu mode.

Po kakšnem ključu si izbrala kose, ki si jih izpostavila na tednu mode?

Izključno po lastnem okusu in spominu na mesto, ki ga obožujem. Glede na to, da je New York talilni lonec za ljudi z vseh vetrov, sem se odločila za drzne, dobro okrašene turbane različnih vzorcev ter iz različnih materialov.

Za katere zvezdnike bi najraje videla, da bi nosili tvoje turbane in klobuke?

Zvezde, ki so znane predvsem po enkratnem slogu: Kate Bosworth in Michael Polish, Victoria in David Beckham, Johnny Depp, sestri Olsen

Deli s prijatelji