HOTELA POSTATI SUPERJUNAKA

Tragedija: brat in sestra skočila s strehe

Objavljeno 20. maj 2020 13.08 | Posodobljeno 20. maj 2020 13.08 | Piše: E. B.

Tako menijo kitajski starši, ki tožijo proizvajalca. Brat in sestra sta se hotela preleviti v superjunaka.

Med karanteno sta se brat in sestra kratkočasila z igrico. FOTO: Pixabay
Videoigrice so jima zameglile razum, pri komaj devetih oziroma enajstih letih sta razvila zasvojenost in se znašla na robu preživetja, poročajo skrušeni starši, ki srčno upajo, da bosta njuna otroka nekoč spet zdrava in vesela. Toda poškodbe so hude in okrevanje bo še zelo dolgo, ju svarijo zdravniki. Otroka, ki sta se med epidemijo kratkočasila z videoigrico giganta Tencent, sta se namreč hotela preleviti v superjunaka, ki je na njunih zaslonih pametnih telefonih skakal s stavb in vsakokrat preživel padec. Tako sta nekega dne preprosto sklenila skočiti s strehe 15 metrov visoke hiše, pripovedujeta otroka. »Hotela sva preveriti, ali resnično lahko preživiš, če skočiš s takšne višine,« pravi dekle. »Starejši brat se ni bal, jaz pa sem se, zato mi je rekel, naj zaprem oči. Prijela sva se za roko in skočila. Od tega se ne spominjam ničesar več.«

8 ur na dan sta buljila v zaslon.

Se pa travmatičnega dogodka še kako dobro spominjajo njuni starši. Dolgih ur, ki sta jih preživela v reševalnem vozilu in pozneje v čakalnici v bolnišnici, ne bosta pozabila nikoli, strah, da lahko izgubita otroka, ju še vedno preganja v nočnih morah, zato sta sklenila za nesrečo obračunati s proizvajalcem videoigric. »Najina otroka se nista nikoli vedla tako nerazsodno,« pojasnjujeta. »Bila sta odlična učenca, videoigrice ju niso tako zelo zanimale. Potem pa sta nenadoma razvila zasvojenost, pred zasloni sta visela po osem ur na dan.« Za številne operacije, s katerimi so pomagali dečku in deklici, sta zapravila vse premoženje, velik del stroškov pa so pokrili prijatelji in sorodniki ter tuji dobrotniki z donacijami.

image
Igrica ju je povsem posrkala vase. FOTO: Facebook

Zdaj je čas, da za skorajšnjo tragedijo plača še Tencent, sta sklenila kitajska zakonca iz Handana in vložila odškodninsko tožbo, prepričana, da proizvajalci videoigric grdo izkoriščajo lahkovernost najmlajših uporabnikov in jih tako ogrožajo. Številne kritike pa letijo tudi na starše, ki po mnenju toženih nosijo največji delež odgovornosti za ravnanje svojih otrok, sami bi tudi morali presoditi o primernosti videoigrice in ukrepati še pred razvojem zasvojenosti.




Deli s prijatelji