VPLIVNEŽI?

Slovenskemu športniku ni jasno: zakaj potem sploh greš na tekmo?

Objavil je fotografijo s kolesarske dirke, ob kateri se mu poraja zanimivo vprašanje.
Fotografija: T. i. selfiji in objave na družbenih omrežjih so postali skorajda tekma modernega časa. FOTO: Pascal Rossignol, Reuters
Odpri galerijo
T. i. selfiji in objave na družbenih omrežjih so postali skorajda tekma modernega časa. FOTO: Pascal Rossignol, Reuters

Slovenski kolesar Jani Brajkovič se na twitterju sprašuje o tem, zakaj nekdo sploh gre na tekmo, če je potem ne gleda. Objavil je namreč fotografijo, na kateri je kolesar, za njim pa je na sliki ženska, ki se fotografira z mobilnim telefonom.

Takole je zapisal: »Kaj je bistvo gledati tekmo v živo, če buljiš v svoj pametni telefon?«

Na njegovo objavo so se odzvali takole: »Jap, kakorkoli izgleda noro, sem videl ljudi, ki so tri ure čakali na kolesarje ob progi, zato da so se pokazali v živem prenosu na TV.« In pa: »Živimo v novi družbi, ki ji pravim 'Head Down Society'.« V prevodu bi lahko rekli sklonjenih glav.

Brajkovič pa je še napisal: »Vplivneži. Kaj se je zgodilo s tem svetom?«
 

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije