BRALCI POROČEVALCI

Pritožbe potnikov se vrstijo: Komaj sem čakala, da izstopim

Številni potniki so se odzvali, ko smo poročali o dogodku z avtobusa Arriva pri Kopru, ko se je voznik zapletel v incident s potnicama.
Fotografija: FOTO: Jože Suhadolnik, Delo
Odpri galerijo
FOTO: Jože Suhadolnik, Delo

Pred časom smo pisali o incidentu na javnem mestnem linijskem avtobusnem prometu v Kopru, ki ga zagotavlja podjetje Arriva. Pisala nam je bralka, ki je bila nad doživetim šokirana. Voznik naj bi nasilno speljeval, pri tem pa naj bi se poškodovala otroka. Drama se je nadaljevala, ko je voznik materi z otrokoma pred nosom zaprl vrata in še pozneje, ko je bralka stopila z avtobusa, da bi fotografirala registrske oznake avtobusa. Takrat naj bi voznik stopil do nje in vanjo rinil še potem, ko mu je povedala, naj se umakne. Bralka je o vsem tem obvestila obvestila policijo in nadrejene voznika.

image_alt
Grozljivo pričanje potnice na avtobusu pri Kopru: Voznik je rinil vame

Iz Arrive so nam tudi potrdili, da so takrat dobili dve pritožbi potnic, na policiji pa, da so po zaslišanju z globo kaznovali potnico in voznika za kršenje javnega reda in miru. Bralka je pretresena, da ji voznik očita dretje, žaljenje, da ga je tako udarila, da je padel na sedež in celo, da je izpulila kartični sistem. Pravi, da nič od tega ne drži.  Po njenem mnenju se Arriva in policija ne potrudita, da bi zaščitila šibkejše. Meni, da imata oba pristojnosti, a sta naredili premalo. Policija naj ne bi zahtevala niti posnetka, s katerega naj bi bilo vidno, da je voznik potnico lovil in snemal, prav tako naj matere otrok ne bi upoštevali kot pričo. »Mislim da bi lahko policija in Ariva naredili bistveno več za varnost ljudi. Pa je očitno lažje kaznovati, ker je žrtev uporabila klic v sili. Arriva je tedne ignorirala moje klice, potem pa mi je njegov nadrejeni dejal, da firma ni odgovorna za delo zaposlenih in da se bojijo njegove tožbe. Vse ostalo ni bilo pomembno, važno le, da jih voznik ne toži. V času, ko nasilje strmo narašča, je tak razplet prava sramota za voznika, Arrivo in policijo,« je zapisala.

Po objavi članka, so se na facebooku vrstili številni komentatorji, ki so trdili, da so tudi sami imeli slabo izkušnjo s prevoznikom Arriva. Nekaj jih objavljamo:

Na skupino Arriva smo naslovili vprašanje, koliko pritožb prejmejo in kako urejajo problematiko s pritožbami na voznike? So zaradi nevestnega dela in neprimernega dela že kakšnega voznika odpustili? Odgovor Arrive navajamo v celoti.

»Zadovoljstvo naših potnikov nam je zelo pomembno in njihove pritožbe in pobude obravnavamo resno. Večino pritožb obravnava naš oddelek prometa, ki k reševanju le-teh pristopa po v naprej predpisanem postopku. Včasih se za pridobitev vseh informacij vključijo tudi drugi oddelki.

V večini primerov najprej opravimo razgovor z zaposlenim/zaposleno, v katerem navede svoje poglede na dogodek. Hkrati preverimo vsa dokazljiva dejstva primera. Na podlagi zbranih informacij in v skladu z internimi pravilniki se odločimo za nadaljnje korake in ukrepe. Politika reševanja pritožb predvideva tudi posredovanje odgovora pritožitelju.

Komentarje vaših bralcev težko komentiramo, saj gre za splošne in ne konkretizirane navedbe (npr. datum, čas ipd). 

Pritožbe, pobude in pohvale potnik lahko poda v pisni obliki na naslov sedeža družbe Ulica Mirka Vadnova 8, Kranj, na elektronski naslov info@arriva.si ali na spletni strani www.arriva.si, lahko pa jo poda tudi osebno na naših prodajnih mestih. Potnik mora v pritožbi navesti točne podatke o dogodku (datum, kraj in ura dogodka, okoliščine ipd.), na katerega se pritožba nanaša. 

Pri Arrivi v Sloveniji na letni ravni prepeljemo 15,7 milijona potnikov. V letu 2021 smo zabeležili 1304 pritožb, ki smo jih vse ustrezno obravnavali in uspešno rešili.«

Še vedno pa ostaja neraziskan primer iz območja Policijske uprave Maribor, kjer preiskujejo očitke na voznika Arrive, da naj bi v reži prezračevanja v zadnjem delu šolskega avtobusa pustil telefon in snemal, kaj se dogaja. Na telefonu naj bi našli tudi obremenilne posnetke. Telefon je zdaj v rokah policije, ki preverja vsebino posnetkov.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije