IZBRISANI KRIŽI
Marketinški nateg? »Samo delamo se, da smo v Grčiji«
Neposredno na Ljubljanske mlekarne se je obrnilo pet ljudi.
Odpri galerijo
LJUBLJANA – Lani je Lidl poskrbel za nekaj razburjenja, ker je na embalaži grških proizvodov, na katerih je bila pravoslavna cerkev, zbrisal križe s kupole. Zdaj pa Marketing magazin opozarja na brisanje križev s cerkva v reklami za jogurte Ljubljanskih mlekarn.
V reklami za jogurt Mu Athentikos so za kuliso uporabili tri grške pravoslavne cerkve z značilno modro streho na otoku Santorini, a na njih v oglasu ni križev.
V Ljubljanskih mlekarnah so pojasnili, da je »v oglasu kreativna agencija uporabila video kuliso mednarodne produkcije, ki s svojimi belo-modrimi elementi hiš in morja asociira na Grčijo, saj v njem oglašujemo grški tip jogurta. Križev, ki jih omenjate, nismo brisali, niti nimamo za to nikakršnega razloga. Sporočilo oglasa je osredotočeno na jogurt in njegovo uživanje, nikakor pa ni bil namen, da bi z njim kogar koli užalili.«
Kulisa s Santorinija, na katero zelo močno spominja kulisa v oglasu, ima, kot je razvidno s spodnje fotografije, na cerkvah tudi križe.
»Občutek imam, da nas želijo Ljubljanske mlekarne zavesti. V bistvu pa si njihovo sporočilo prevajamo takole: enako kot naš jogurt ni grški jogurt in se samo delamo, da imamo grški jogurt, tudi naša Grčija ni Grčija, ampak se samo delamo, da smo v Grčiji. Cerkvice niso cerkvice, ampak so 'hiše z belo-modrimi elementi',« je odgovor Ljubljanskih mlekarn komentiral marketinški strokovnjak Marjan Novak.
Zanimalo nas je, ali so zaradi brisanja (oziroma manjkajočih) križev prejeli kakšno pritožbo. »Na temo manjkajočih križev v oglasu se je na nas neposredno obrnilo pet oseb, ki smo jim ustrezno odgovorili,« pravijo.
Spornega oglasa Ljubljanskih mlekarn ni na platformi youtube, kjer sicer je nekaj oglasov za njihove izdelke. »Na našem YT-kanalu sicer nimamo objavljenih vseh oglasov za naše izdelke, tako tudi ne oglasa za Mu Athentikos Mousse. Tudi TV-kampanja z oglasom se je iztekla pred približno mesecem dni,« pojasnjujejo.
V reklami za jogurt Mu Athentikos so za kuliso uporabili tri grške pravoslavne cerkve z značilno modro streho na otoku Santorini, a na njih v oglasu ni križev.
V Ljubljanskih mlekarnah so pojasnili, da je »v oglasu kreativna agencija uporabila video kuliso mednarodne produkcije, ki s svojimi belo-modrimi elementi hiš in morja asociira na Grčijo, saj v njem oglašujemo grški tip jogurta. Križev, ki jih omenjate, nismo brisali, niti nimamo za to nikakršnega razloga. Sporočilo oglasa je osredotočeno na jogurt in njegovo uživanje, nikakor pa ni bil namen, da bi z njim kogar koli užalili.«
Kulisa s Santorinija, na katero zelo močno spominja kulisa v oglasu, ima, kot je razvidno s spodnje fotografije, na cerkvah tudi križe.
»Občutek imam, da nas želijo Ljubljanske mlekarne zavesti. V bistvu pa si njihovo sporočilo prevajamo takole: enako kot naš jogurt ni grški jogurt in se samo delamo, da imamo grški jogurt, tudi naša Grčija ni Grčija, ampak se samo delamo, da smo v Grčiji. Cerkvice niso cerkvice, ampak so 'hiše z belo-modrimi elementi',« je odgovor Ljubljanskih mlekarn komentiral marketinški strokovnjak Marjan Novak.
Zanimalo nas je, ali so zaradi brisanja (oziroma manjkajočih) križev prejeli kakšno pritožbo. »Na temo manjkajočih križev v oglasu se je na nas neposredno obrnilo pet oseb, ki smo jim ustrezno odgovorili,« pravijo.
Spornega oglasa Ljubljanskih mlekarn ni na platformi youtube, kjer sicer je nekaj oglasov za njihove izdelke. »Na našem YT-kanalu sicer nimamo objavljenih vseh oglasov za naše izdelke, tako tudi ne oglasa za Mu Athentikos Mousse. Tudi TV-kampanja z oglasom se je iztekla pred približno mesecem dni,« pojasnjujejo.