V GARANCIJI

Ima pravico, da ji vrnejo denar

Potrošnica se je obrnila na ZPS za pomoč pri zahtevani zamenjavi blaga v garanciji.
Fotografija: Fotografija je simbolična. FOTO: Shutterstock
Odpri galerijo
Fotografija je simbolična. FOTO: Shutterstock

LJUBLJANA – »Kupila sem dva tablična računalnika, ki pa sta po nakupu delala vedno počasneje in nazadnje ju sploh ni bilo mogoče več uporabljati. Odnesla sem ju nazaj v trgovino in čez nekaj časa so mi z dopisom sporočili, da so računalnika poslali na servis. Minila sta dva meseca in poklicala sem v trgovino, kjer so mi pojasnili, da računalnikov še niso prejeli s servisa. Zahtevala sem zamenjavo z novima računalnikoma, kar so na servisu zavrnili s pojasnilom, da bodo tablična računalnika nadgradili. Ker mi tablic niso želeli zamenjati in ne zaupam, da bosta po nadgradnji ustrezno delovali, ju ne želim več imeti. Kaj lahko storim?« je vprašanje na Zvezo potrošnikov Slovenije (ZPS) naslovila potrošnica.
ZPS odgovarja, da potrošnik lahko na podlagi garancije najprej zahteva popravilo. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec (ali pa prodajalec ali pooblaščeni servis) od potrošnika dobil zahtevo za odpravo napake, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.
Rok 45 dni se šteje od dneva, ko je bil izdelek oddan na servis, vključno s sobotami, nedeljami in prazniki. Vsi roki, ki so navedeni v zakonih, so namreč koledarski, razen če bi zakon izrecno določal drugače.
Epilog zgodbe: Prodajalcu je ZPS pisal, ga opozoril na zakonske obveznosti in obvestil, da potrošnica razdira pogodbo in zahteva vračilo kupnine. Prodajalec je zahtevku ugodil, se opravičil za nesporazum in potrošnici vrnil kupnino.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije