BRALCI POROČEVALCI

Parkiranje v slovenskem turističnem raju: navodil v angleščini ni, turistom pa ‘pozdravček redarstva‘?

Objavljeno 15. avgust 2019 21.03 | Posodobljeno 15. avgust 2019 21.15 | Piše: T. V.

Na občini zagotavljajo, da doslej kazni niso pisali, samo opozorila.

Obvestilo redarja za tuje turiste. FOTO: Majda, bralka poročevalka
KRANJSKA GORA – »Kranjska gora ... je turistični kraj! Na žalost pa v občini nimajo nikogar, ki bi bil sposoben vsaj v angleščino prevesti, kako se s telefonom plača parkirnina, ki je prvo uro zastonj, naslednjo pa ne več. In tako tuji turisti dobijo pozdravček redarstva,« nam je pisala bralka Majda, ki jo je zmotilo, da na parkirišču pri jezeru Jasna za turiste ni v angleščini napisano, kako lahko plačajo parkiranje.

Parkiranje je »možno samo z easyparkom (ali imaš nameščeno aplikacijo ali pa na telefonsko številko pošlješ sporočilo s področno kodo, ki je napisana na tabli in svojo registrsko številko). Brezplačna je prva ura parkiranja potem pa ti aplikacija pošlje za potrditev naslednje ure, ki je plačljiva,« je še dodala, prepričana, da tuji turisti dobijo kazni redarstva, ker ni napisa v angleščini.
 
Na občini pojasnjujejo, da so parkiranje prek aplikacije Easypark, ki je dostopna v 15 državah v Evropi in se uporablja v več kot 900 mestih, uvedli konec junija. »Tuji obiskovalci jezera Jasna in Topolina, kjer je za zdaj omogočeno plačevanje parkirnine za avtomobile prek aplikacije Easypark v naši destinaciji, so po večini seznanjeni z uporabo aplikacije in jo redno uporabljajo. Obiskovalci, ki niso seznanjeni, se s tovrstnim načinom seznanijo ob prihodu na samo lokacijo. Na obeh lokacijah sta postavljeni informativni tabli z vsemi informacijami in navodili,« pravijo.
image
Parkirišče ob jezeru Jasna. FOTO: Majda, bralka poročevalka
 
Priznavajo, da v angleščini ni napisan potek plačevanja prek SMS-sporočil, ki ga aplikacija prav tako omogoča: »Vendar je razlog v tem, da mobilni operaterji tujim obiskovalcem ne omogočajo plačevanja prek SMS-sporočil. Navodila za plačevanje parkirnine prek mobilne aplikacije pa so v aplikaciji sami. V sredini obvestilne table je v treh jezikih (angleščini, italijanščini in nemščini) zapisano, da s prenosom aplikacije lahko obiskovalci plačajo parkirnino in tako brezskrbno uživajo.« 

Z delovanjem in plačevanjem parkirnine prek aplikacije so zadovoljni. »Za lažje seznanjanje z novim načinom plačevanja parkirnine so na lokacijah v najbolj obiskanih terminih obiskovalcem na voljo informatorji, ki jih prijazno seznanijo z aplikacijo in jim, če je treba, pomagajo pri registriranju v aplikaciji. Doslej smo vsem, ki se ne registrirajo prek aplikacije ali ne podaljšajo parkirnine, izstavili samo in izključno prijazno opozorilo, brez kazni.«
 

Ste tudi vi opazili kaj zanimivega? Pošljite nam fotografijo ali video.

Deli s prijatelji