BRALKA NE MORE VERJETI

»Katastrofalno umazani, razpadajoči in sanitarno sporni apartmaji«

Objavljeno 11. julij 2019 08.49 | Posodobljeno 11. julij 2019 09.15 | Piše: Ma. M.

Ponujajo po skoraj neznižani ceni, apartmaji pa katastrofa. 

Razočarana nad apartmajem, v realnosti je povsem drugačen kot na fotografijah. FOTO: bralka Martina
»Huda cena na Kuponku in 1 na dan – apartmaji Lavande za 110 evrov za dve nočitvi, medtem ko je redna cena 58 evrov. Katastrofalno umazani, razpadajoči in sanitarno sporni apartmaji, v celoti neprimerni za življenje,« je sporočila razočarana bralka

Nadaljevala pa takole: »Slike na portalih se, na žalost, ne ujemajo z realnim stanjem in še manj s ceno, ki jo plača kupec. Škoda, da je Kuponku ter 1 na dan pomemben ponudnik in ne kupec.«

image
Razočarana nad apartmajem, v realnosti je povsem drugačen kot na fotografijah. FOTO: bralka Martina

Kuponko.si odgovarja
»Vsak trenutek je na naši spletni strani objavljeno med 250 in 300 akcijskih ponudb, po najboljših močeh se trudimo, da storitve in izdelke, ki jih ponujajo naši poslovni partnerji, tudi preverjamo. Z večino naših ponudnikov poslujemo že vrsto let, povratne informacije s strani naših strank so nam najboljše merilo njihovega (ne)zadovoljstva, po katerih se orientiramo. Po koriščenju kupona vsaka stranka prejme avtomatsko elektronsko sporočilo imenovano »Vsako mnenje šteje,« v katerem nam lahko sporoči svoje mnenje o storitvi oziroma izdelku ponudnika. V primeru večjega števila pritožb glede na število prodanih kuponov za dotičnega poslovnega partnerja, ponudnika vzamemo v bolj resno obravnavo in začasno prekinemo sodelovanje z njim dokler situacije v celoti ne preverimo. Kritike naših strank so torej najbolj verodostojen podatek, s katerim merimo kvaliteto storitev in izdelkov naših poslovnih partnerjev. Moramo pa vzeti tudi v zakup, da so pričakovanja ljudi različna in je mnenje velikokrat subjektivno, nikoli ne bodo vse stranke enako zadovoljne z dotično storitvijo ali izdelkom, ljudje smo si različni in imamo svoje preference na vseh področjih,« je na naše vprašanje, kako preverjajo ponudnike odgovorila vodja prodaje in marketinga pri Kuponko.si Nina Kumše.

Dodala je še: »Vsebina ponudbe je dogovor med Kuponko.si in poslovnim partnerjem, ki je tudi pogodbeno definirana in potrjena. Kuponko.si ni lastnik, niti nima v lasti proizvodov, ki jih promocijsko ponuja preko spletne strani Kuponko.si, zato ne more biti odgovoren za morebitne napake, škodo ali druge težave, ki lahko nastanejo pri uporabi promocijskih proizvodov oz. storitev. Za kakršne koli težave, škodo ali napake v zvezi s promocijskimi proizvodi oz. storitvami, ki jih določa poslovni partner, je odgovoren izključno poslovni partner sam kot lastnik proizvoda oz. ponudnik storitve. Po naših splošnih pogojih so v domeni Kuponko.si reklamacije, ki jih prejmemo do 14. dne od dneva nakupa kupona. V primeru, da se stranka pritoži po 14. dneh od dneva nakupa kupona, reklamacije rešuje ponudnik, v vsakem primeru pa se vedno potrudimo in priskočimo na pomoč tudi pri reševanju tovrstnih reklamacij

image
Apartmaji Lavande, kot jih oglašujejo na portalu, ki je znan po ugodnih ponudbah. FOTO: Kuponko.si

image
Apartmaji Lavande, kot jih oglašujejo na portalu, ki je znan po ugodnih ponudbah. FOTO: Kuponko.si

image
Apartmaji Lavande, kot jih oglašujejo na portalu, ki je znan po ugodnih ponudbah. FOTO: Kuponko.si

image
Apartmaji Lavande, kot jih oglašujejo na portalu, ki je znan po ugodnih ponudbah. FOTO: Kuponko.si

Vse reklamacije ureja naš reklamacijski oddelek, na katerega se lahko stranka obrne v primeru slabe izkušnje. Ko prejmemo reklamacijo ali pritožbo, vsak primer preverimo pri ponudniku, s katerim se potrudimo najti najboljšo rešitev za stranko. Vsaka stranka je za nas pomembna, pravi Nina Kumše iz Kuponko.si. 

Na spletni strani Kuponko.si v splošnih pogojih prodaje pišejo: »Partner se obvezuje, da bo pogodbeni promocijski proizvod oziroma storitev zagotavljal na najboljši možen način ob upoštevanju standardov kakovosti, ki so enaki ali boljši od rednega poslovanja s kupci. Partner mora pri tem upoštevati vse dogovorjene in zapisane pogoje le v primeru, da je ponudba, ki jo je podjetje Futurisimo d.o.o. promoviralo na svoji spletni strani Kuponko.si, uspela. Kuponko.si ni lastnik niti nima v lasti proizvodov ali storitev, ki jih promocijsko ponuja prek spletne strani Kuponko.si, zato ne more biti odgovoren za morebitne napake, škodo ali druge težave, ki lahko nastanejo pri uporabi promocijskih proizvodov oz. storitev. Za kakršne koli težave, škodo ali napake v zvezi s promocijskimi proizvodi oz. storitvami, ki jih določa partner, je odgovoren izključno partner sam kot lastnik proizvoda oz. ponudnik storitve.«

Ste tudi vi opazili kaj zanimivega? Pošljite nam fotografijo ali video.

Deli s prijatelji