BRALCI POROČEVALCI

Bralci razkurjeni: Tudi nas so ogoljufali v trgovinah

Objavljeno 03. oktober 2020 13.15 | Posodobljeno 03. oktober 2020 13.00 | Piše: N. Č.

Po nakupu vedno preverite račun, če se želite izogniti morebitni poznejši slabi volji.

Fotografija je simbolična. FOTO: Leon Vidic, Delo
Po objavi prispevka v rubriki Bralci poročevalci, v katerem se bralec M. jezi na trgovke v enem od trgovskih centrov, ki so mu namesto mandarin zaračunale dvakrat dražje limone, so se na nas obrnili bralci s podobno slabimi izkušnjami.

image
Namesto jedilnega krompirja so ji zaračunali trikrat dražji sladki krompir. FOTO: Bralka poročevalka
Ogoljufano se počuti tudi Tatjana iz Žalca, ki pravi, da je kupila jedilni krompir po ceni 0,59 evra/kg, trgovka pa ji je zaračunala sladki krompir po ceni 1,99 evra/kg. Pravi, da se je iz izkušenj naučila, da bo zdaj vedno pregledala račun, preden se bo odpeljala s parkirišča trgovine.

S slabimi izkušnjami v trgovini se je oglasil tudi Boris, ki pravi, da so mu isti izdelek zaračunali dvakrat, kar je ugotovil šele pozneje, saj da je na blagajni vedno gneča in je ne želi povzročati še sam.

image
Namesto govejih reber so mu zaračunali svinjska rebra. FOTO: Bralec poročevalec


»Popolnoma ista zgodba kot pri M.,« je zapisal Izet. »Kupil sem suha goveja rebra, ki stanejo malo nad 4 evre, doma pa sem ugotovil, da so mi obračunali prekajena svinjska s ceno nad 10 evrov.« Dopušča možnost, da se je trgovka zmotila, a kot pravi, se to ni zgodilo prvič.

Oglasila se nam je tudi Mateja, ki meni, da je M. morda kar sam napačno stehtal sadje in si tako natisnil napačno etiketo, obtožil pa je trgovko, vendar lahko potrdimo, da v trgovini, kjer se je M. zgodila krivica, sadje in zelenjavo tehtajo trgovke same na blagajni.

Ste tudi vi opazili kaj zanimivega? Pošljite nam fotografijo ali video.




Deli s prijatelji