NENAVADNE UČNE METODE

Profesor prinesel cigarete, študenti pa so morali kaditi

Nekateri pedagoški pristopi so morda malce kontroverzni, in ta je vsekakor dvignil precej prahu.
Fotografija: Zakadili so predavalnico. Za potencialno boljšo oceno na izpitu. Foto: twitter
Odpri galerijo
Zakadili so predavalnico. Za potencialno boljšo oceno na izpitu. Foto: twitter

Človek se največ nauči iz lastnih izkušenj. Tudi o tobaku. Tako so očitno prepričani na kitajski biotehniški univerzi Yunan Agricultural University, kjer so študenti na predavanju o tehnologiji cigaret predavalnico ovili v gost cigaretni dni. Ne le brez sankcij, ampak celo ob spodbujanju profesorja, ki je na nenavadno učno uro prinesel različne znamke cigaret.

Kadilci danes vse težje najdejo prostor, kjer jim nihče ne bo prepovedal kajenja in jih, če si eno ali dve prižgejo, celo oglobil. Vse več držav kajenje namreč preganja iz javnih prostorov, naj gre za bare in restavracije, letališča ali železniške in avtobusne postaje, kjer jim morda dodelijo le skromen odsek, kjer se lahko vdajo svoji razvadi. Da bi cigareto prižgali pred šolo ali celo v njej, pa nikomur več ne pade na kraj pameti. A na Kitajskem je prav izobraževalna ustanova za določeno uro postala kraj, kjer so mladi kadili zaradi širjenja svojih obzorij in nadgradnje znanja.

Kajenje na javnih prostorih ni dovoljeno, a kitajska univerza je naredila izjemo. FOTO: Guliver/GETTY IMAGES
Kajenje na javnih prostorih ni dovoljeno, a kitajska univerza je naredila izjemo. FOTO: Guliver/GETTY IMAGES
Nekateri pedagoški pristopi so morda malce kontroverzni, in ta je vsekakor dvignil precej prahu, kljub podpori dekana fakultete. Predavatelj predmeta Tehnologija cigaret je na predavanje namreč prinesel cigarete različnih znamk in študente pozval, naj jih prižgejo, okušajo ipd., tako bodo namreč iz prve roke lahko spoznali različne izdelke, kak okus kajenje pusti v ustih, ali dim med kajenjem draži grlo in kako, kak pepel ustvarjaš s kajenjem. »Seveda se nikogar ni sililo, naj kadi, vseeno pa se je večina odločila, da poizkusi in sodeluje,« je nenavadno metodo zagovarjal dekan Zhao Zhengxiong in dodal, da tovrstno »zaznavno eksperimentiranje« ni na sporedu vsak dan. Študentom so podali varnostna navodila. Da pri kajenju znotraj učnega načrta ne gre za pravo kajenje, se strinjajo tudi študentje, trdeč, da gre za vrsto študija, pri katerem je zaznavno ocenjevanje tobaka in njegovih lastnosti nujen del.

Več iz te teme:

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije