BLAGOVNA ZNAMKA

Zaščitena znamka Nole

Objavljeno 22. april 2012 14.26 | Posodobljeno 22. april 2012 14.26 | Piše: I. D. M.

Vzdevek prvouvrščenega tenisača na svetu bo tudi na okraskih za božična drevesca.

Đoković je zelo hitro opravil s Francozom.

Najboljši srbski tenisač Novak Đoković je svoje ime in vzdevek Nole v ZDA povzdignil v blagovno znamko. Čeprav je že nekaj let prebivalec Monte Carla, kjer ima dva razkošna apartmaja v eni najdražjih ulic na svetu, Aveniji princese Grace, je pri registraciji navedel beograjski naslov na bulvarju, ki nosi ime po umorjenem srbskem premierju Zoranu Đinđiću. Na enem od monaških naslovov je Đoković sosed kraljice jugoslovanskega folka Lepe Brene in njenega moža, nekdanjega tenisača Slobodana Živojinovića, nekaj romunskih milijarderjev in nekega mladega, a očitno zelo premožnega Slovenca.

Z imenom in vzdevkom zaščitil izdelke in storitve

Osvajalec Wimbledona 2011 je pod svojim imenom in vzdevkom zaščitil tudi izdelke ter storitve, ki so uvrščeni v devet razredov – za osebno rabo, športni izdelki, teniški pripomočki, učne ure, turnirji, poslovne in marketinške dejavnosti, pa tudi hotelske in gostilniške storitve, omenjeno je celo božično okrasje.

Registracijo je opravil mladi odvetnik George S. Pavlik iz pisarne Husch Blackwell iz Chicaga, ki je specializirana za intelektualno lastnino patentov, blagovne znamke in avtorske pravice. Da je registracija resna zadeva, kaže podatek, da spis vsebuje kar 72 strani, iz katerih je razvidno, da je postopek iz Srbije za Noleta opravil beograjski odvetnik Dragoljub Ćosović, in sicer 23. decembra 2010. V spisu je priložen tudi dokument, ki ga je lastnoročno podpisal teniški zvezdnik, veljati pa je začel 9. aprila lani.

Deli s prijatelji