Na stari slavi
Marko Nikolovski, PR in marketing direktor Crvene zvezde, te sreče nima. Klub je v krizi, lovorik pa od nikoder. Gostu iz Srbije je v utehu le dejstvo, da je Crvena zvezda, zahvaljujoč izjemnim dosežkom v preteklosti, še vedno najbolj prepoznavna marketinška znamka.
Vzor v Dinamu
»Sponzorjev ne rabimo. Lahko se financiramo s prodajo igralcev, povrhu vsega pa pokrivamo še dolgove za nazaj,« je (upravičeno) ponosen Zahovič, ki veliki vzor za svoje delo(vanje) vidi v zagrebškem Dinamu in Zdravku Mamiću. »V Dinamu znajo narediti in prodati igralca, povrhu vsega so si letos sami uredili stadion.« Poleg Zagrebčanov Zahovič ceni še Partizan, do drugih sredin na področju bivše Jugoslavije pa ne goji simpatij, zanima ga le NK Maribor.
Nič več kot kitajska trgovina
Zahovič v isti sapi pohvali svoje klubske sodelavce, celoten vijoličasti tim, ki vzporedno ustvarja in negujejo dva branda. »Vsake tri mesece se moji sodelavci spomnijo nekaj novega in izvirnega za naše navijače in podpornike,« začne Zahovič o brandu v marketinškem pomenu besede.
Nadaljuje pa z njemu precej bližjim športnim aspektom: »Zdaj se ve, kdo prihaja iz Maribora. Ve se, koga so naredili in kam plasirali. Znano je tudi, da NK Maribor ni več kitajska trgovina, kjer je vse poceni. Zdaj imamo pri nas prave rolexe. To je ta športni brand.«
Regionalne lige Slovenci ne potrebujemo
Že lep čas je aktualna, enkrat bolj, drugič manj, ideja o regionalni nogometni ligi. Zahovič meni, da je Maribor (in slovenski klubi) ne potrebujejo. Ne bi jim koristila. Še več, bila bi korak nazaj.
»Maribor ima precej višji kvocient v evropskih tekmovanjih, kot ga ima Zvezda. Še tri leta nas ne bodo ujeli. Kaj naj bo igranje s takimi klubi? Slovenska liga je fantastična, premoremo nove objekte. Kaj bi nam prinesla regionalna liga? Ničesar. Nogomet bi spet izgubil na veljavi.« Z njim se je strinjal tudi Nikolovski, ki pa je opozoril, da bi bile tekme med srbskimi in hrvaškimi ekipami poligon za huligane. »Tega nogomet ne potrebuje.«