JESENICE – Hokejisti Acronija Jesenice so se za zdaj rešili najbolj črnega scenarija v letošnji sezoni lige Ebel. Moštvo iz Podmežakle bo, vsaj uradno, tekmovalno nadaljevalo drsanje in krotenje ploščka v razširjeni avstrijski ligi, a agonija s tem seveda ne bo končana. Vprašanj o obstoju in prihodnosti ponosa železarskega mesta je tisoč, odgovorov pa ni na vidiku.
Kdo bo voditeljsko in denarno v glavnini vlekel voz v prihodnje?
Morda bi obubožani klub res kupil domači NHL-zvezdnik Anže Kopitar? V vsem tem kaosu različnih predlogov in iskanja rešitev pa je seveda v zakulisju slišati marsikaj. Tudi to, da bi HK Acroni Jesenice v prihodnosti podprl kar hrvaški koncern Agrokor. Ivica Todorić, lastnik omenjenega velikana, je celo že prejel dopis z omenjeno tematiko. Govori se, da je v družbi nekaj besed o tem navrgel tudi nekdanji smučarski as Jure Košir, ki mu menedžersko delo v hokeju ni tuje. Agrokor, denimo, že sponzorira hokejski klub Medveščak, saj zagrebški igralci na dresih nosijo reklamo Konzuma, ta pa je v lastništvu Agrokorja. Slednji bi zaradi morebitnega nakupa Mercatorja v Sloveniji potreboval tudi pozitivno promocijo, in če že denarno krepi zagrebške medvede, bi se lahko dejavno vključil tudi v hokejsko Slovenijo. HK Acroni Jesenice je v Sloveniji izjemno prepoznavna športna znamka, a od lepih podob se ne da živeti, tradicionalizem pa je zdaj v prahu sodobnega preživetvenega kaosa. Ta tradicionalizem bi za vstop pokroviteljskega Agrokorja na hokejske Jesenice seveda pomenil tudi oviro, a že rek pravi, da se podarjenemu konju ne gleda v zobe. Še posebno, če pogledamo še estetsko plat, saj oboje, tako Agrokor kot HK Acroni Jesenice, krasi rdeča barva. Na širnem obzorju še ni videti rešitve za hokejsko usodo Jesenic, a morda bo prišel tudi dan, ko optimizma v daljavi ne bo oviralo megleno finančno vreme.