LJUBLJANA – V Elanu, ki ima od lani poleti novega lastnika, so se odločili, da bodo izločili program proizvodnje skakalnih smuči, zanj pa si želijo poiskati prevzemnika, so danes sporočili iz družbe. V sindikatu so nad odločitvijo šokirani. Skupina Elan je sicer lani ustvarila dobrih 71 milijonov evrov prihodkov, čisti dobiček pa je dosegel 3,8 milijona evrov.
Tudi letos v Elanu, ki ima od konca marca novo vodstvo, po pojasnilih iz podjetja beležijo spodbudne rezultate. Prihodki iz poslovanja matične družbe so v prvem trimesečju višji za več kot 30 odstotkov kot v enakem obdobju lani, za to pa je zaslužna predvsem rast na področju divizije vetrne energije.
V Elanu pravijo, da bodo v prihodnje usmerjeni predvsem v razvoj blagovne znamke Elan in na trge z razvitimi zimskimi športi, njihova ambicija pa je postati najbolj inovativna blagovna znamka med smučkami za alpsko smučanje.
Preoblikovanje znamke terja po mnenju novega vodstva jasen fokus sredstev in aktivnosti v razvoj opreme za trg alpskega smučanja, tudi z uporabo sodobnih marketinških digitalnih orodij. V vodstvu, ki ga sestavljajo Michaela Stitz kot predsednica upravnega odbora, Pascal Aymar in Jeffrey Tirman, so prepričani, da je takšna usmeritev uspešna formula za dolgoročni razvoj podjetja.
Prenehanje sponzoriranja skakalnih smuči
A zaradi novih strateških usmeritev razvoja znamke so se v vodstvu Elana odločili, da bo Elan prenehal s financiranjem programa skakalnih smuči oziroma bo zanj iskal prevzemnika. »Želimo si poiskati prevzemnika programa skakalnih smuči, ki bi lahko na osnovi dolgoletnih izkušenj in nabranega znanja uspešno nadaljeval proizvodnjo. Pogovori v tej smeri še potekajo. V Elanu se bomo potrudili in pomagali pri vzpostavitvi programa zaradi nadaljevanja proizvodnje vrhunskih skakalnih smuči – tako za mlade nadobudne skakalce kot tudi za vrhunske športnike,« še pojasnjujejo v družbi in pravijo, da bodo dokončne dogovore tudi razkrili, ko in če se dogovorijo za nadaljevanje proizvodnje skakalnih smuči.
V Elanu so kot družba, po njihovih besedah, izjemno ponosni na skakalno preteklost in s tem povezane uspehe, še posebej na letošnje uspehe Petra Prevca. Vsi ti uspehi bodo za vedno zapisani v pestri zgodovini blagovne znamke Elan.
Elan je sicer od lani poleti v lasti Wiltan Enterprises Limited (ta je v lasti sklada VR Capital) in Merrill Lynch International. Ta sta z državnimi lastniki Elana Slovenskim državnim holdingom (SDH), Triglavom naložbami, DSU in Modro zavarovalnico julija lani podpisala pogodbo o nakupu 100-odstotnega poslovnega deleža Elana. Po podatkih Ajpesa ima Wiltan Enterprises v lasti 95,1-odstotni, Merrill Lynch International pa 4,9-odstotni poslovni delež.
Več v jutrišnji tiskani izdaji Slovenskih novic.