LJUBLJANA – Sobotni finale nogometne lige prvakov ni bil zgolj srdit obračun dveh nemških ekip sredi Londona, šlo je tudi za dvoboj na naši lokalni sceni med dvema ponudnikoma prenosa. Ker si komercialki Planet TV in Šport Klub delita pravice, sta imeli televiziji prav v velikem finalu možnost sočasnega neposrednega prenosa spektakla s stadiona Wembley, kjer so pokal dvignili igralci Bayerna. S tem pa se je ponudila tudi realnejša slika, kdo je koliko vreden. Po meritvah gledanosti je absolutni zmagovalec Planet TV s komentatorjem Tomažem Lukačem in studiem pod taktirko Danija Bavca. Gledanost Planeta je bila namreč skoraj trikrat višja od gledanosti Šport Kluba, kjer so finale komentirali kar trije – brata Goran in Dejan Obrez ter radijski in televizijski voditelj Denis Avdić. Povprečna gledanost Planeta skozi vso tekmo naj bi bila 7,7 odstotka (vseh gledalcev pred zasloni, starih od 18 do 49 let), Šport Kluba pa le 2,8 odstotka.
Gre za spodoben uspeh mojstrov s Planet TV, četudi je polfinalna tekma Bayern – Barcelona ta odstotek celo presegla (razumljivo, takrat med ponudniki ni bilo Šport Kluba). Po drugi strani pa gre za – milo rečeno – klavrn rezultat televizije, katere šefi sicer sedijo v Beogradu, njihova podaljšana roka v Sloveniji pa je nekdanji reprezentančni vratar Marko Simeunovič. Roko na srce – k manjši gledanosti so pripomogli kar ustvarjalci programa na Šport Klubu sami, saj je v teh časih v Sloveniji zadnja stvar, ki nogometnega navijača ob takem spektaklu zanima – sokomentiranje Janeza Janše in Zorana Jankovića, četudi iz ust komika sokomentatorja.
Prav Denis Avdić naj bi na hodnikih Planet TV poskrbel za precej ogorčenja v zadnjih dneh, kar je seveda razumljivo in pravzaprav žalostno za slovensko medijsko sceno. Namreč: v svojih oddajah na Radiu 1 je Avdić nagovarjal k ogledu nogometnega finala na programu Šport Kluba, bil je tudi sokomentator na tej televiziji, hkrati pa je eden izmed najprepoznavnejših obrazov in voditelj na Planet TV. Avdića torej plačuje konkurenca, ki se je borila za čim višjo gledanost tekme Bayern – Borussia, on pa sodeluje in agitira za kolege na drugi televiziji. No ja, vsaj rezultati gledanosti so bili obliž na te rane, ki jih je šefom Planet TV zadal sicer zelo priljubljeni Avdić, Celjan Tomaž Lukač pa je dobil potrditev, da je prepričljivo najbolj poslušani nogometni komentator pri nas.