PODJETNO

Slovenci pomagajo Hrvatom

Objavljeno 15. oktober 2014 15.13 | Posodobljeno 15. oktober 2014 15.15 | Piše: Drago Perko

Kar nekaj slovenskih podjetij vključenih v evropsko prvenstvo, ki ga bo prihodnje leto gostila Hrvaška.

Evropsko prvenstvo košarkarjev je dobra poslovna priložnost. To so dokazali tudi slovenski organizatorji, ki so z lanskim megašportnim dogodkom naredili pol milijona evrov dobička. Ko se stroji, računalniki in telefoni še dobro ohladili niso, že je udarilo kot strela z jasnega neba – naslednje evropsko prvenstvo, eno od predtekmovalnih skupin, bo gostila naša soseda Hrvaška. To pa je, tako v en glas tudi Slovenci, dobra poslovna priložnost. Našli smo dve specializirani podjetji, ki bosta skoraj zagotovo, to si zavoljo svojih bogatih izkušenj in dobrih dosedanjih poslovnih in delovnih praks zaslužita, vključeni v posel na Eurobasketu.

Balkan kot poslovna priložnost

»Vsak velik športni dogodek v regiji je zanimiv tudi za našo agencijo, kajti tovrstni dogodki za seboj potegnejo povečano zanimanje sponzorjev,« pravi Tomaž Ambrožič, direktor agencije SV-RSA. »Hrvaška košarkarska zveza je pokazala interes za sodelovanje. Pozitivne izkušnje, ki smo jih pridobili na Eurobasketu 2013, so dragocene, še posebno ker je na voljo zelo malo časa. Obstaja obojestranski interes za sodelovanje na področju trženja sponzorstev ter organizacije in trženja hospitality storitev,« razkrije Ambrožič. Dodatna prednost je tudi, da bo v Zagrebu igrala slovenska reprezentanca. Ambrožič meni, da bi se marketinški potencial še povečal, če bi bila v zagrebško skupino izžrebana še kakšna država z Balkana (Srbija, Makedonija ali BiH). »Za blagovne znamke, ki so v tej regiji prisotne, je takšen dogodek vsekakor odlična priložnost za sponzorstvo. Ker bo organizacija Eurobasketa 2015 prvič potekala v štirih državah, še ni povsem jasno, kako se bodo sponzorji lahko povezovali zgolj z eno od predtekmovalnih skupin prvenstva, zato o finančnih okvirih še ni mogoče govoriti. Predvidevam, da bo več jasnega do konca tega meseca,« pričakuje Ambrožič.

Dragoceni nasveti

Svoj piskrček bo poskušala pristaviti tudi marketinška agencija Extrem, ki je v času Eurobasketa v Sloveniji skrbela za spremljevalni program v športnih dvoranah, navijaško cono ter animacijo z uradno maskoto Lipkom. Takisto bi radi tudi Hrvati, Extrem pa je že opravil prve pogovore s Hrvaško košarkarsko zvezo (HKS). »Časovna stiska ni ovira, smo že uigrani, zahteve in trg pa dobro poznamo,« pravi Simon Rožnik, direktor in ustanovitelj Extrema, ki se spogleduje z idejo, da bi na Hrvaškem organiziral ulično košarko. Tekmovanja pri sosedih se veseli tudi Aleš Križnar, ki je bil operativni šef domačega EP. Hrvati se nanj še niso obrnili, jim pa lahko da kakšen pameten nasvet, ki bi prihranil marsikatero kuno, dragocene minute in nekaj živcev. »Ključna bo dobra komunikacija s Fibo Europe, predvsem pa bodo morali biti usklajeni vsi organizatorji predtekmovalnih skupin. Paziti bo treba na dobro promocijo, paziti pa bodo morali tudi na čas, do prvenstva je manj kot leto dni. Pomembna bo tudi prodaja vstopnic,« še doda Križnar, ki je danes direktor in solastnik podjetja BEMT. Drugi solastniki so podjetja SV-RSA, SES, Promet Mesec, Zadrga, Računovodstvo Davčni raj, Jezeršek, d. o. o, predsednik Košarkarske zveze Slovenije Matej Erjavec in nekdanji košarkarski sodnik Roman Kolar. »Združili smo se tisti, ki smo lani uspešno organizirali Eurobasket,« še doda Križnar o podjetju, ki danes opravlja organizacijske storitve.

Deli s prijatelji