REŠITELJ?

Ljubljanski podjetnik kupil blagovno znamko Hokejski klub Jesenice

Objavljeno 24. november 2015 16.10 | Posodobljeno 24. november 2015 16.11 | Piše: STA, Mo. S.

Hokejski klub Jesenice je od februarja letos v stečaju, upniki pa so prijavili za nekaj več kot dva milijona evrov terjatev.

Jeseničani bodo sezono nadaljevali v precej oslabljeni zasedbi

MURSKA SOBOTA – Ljubljanski podjetnik Boris Požeg je novi lastnik blagovne znamke Hokejski klub Jesenice. Znamko nekdanjega slovenskega hokejskega ponosa je kupil na današnji dražbi v Murski Soboti, poroča spletni portal slovenske radiotelevizijske hiše MMC. Požeg je ponudil najvišjo ceno in znamko HK Jesenice kupil za 150.000 evrov.

Hokejski klub Jesenice je od februarja letos v stečaju, upniki pa so prijavili za nekaj več kot dva milijona evrov terjatev. Stečajni upravitelj Štefan Ščap se je tako odločil za odprodajo blagovne znamke z izklicno ceno 1200 evrov.

Med dražitelji sta bila tudi eden večjih upnikov (klub mu dolguje več kot 110.000 evrov), nekdanji igralec Tomaž Razingar, in predsednik hokejistov HDD SIJ-Acroni Jesenice Anže Pogačar, a si tako visokega zneska za blagovno znamko nista mogla privoščiti.

Novi lastnik blagovne znamke jeseniškega hokeja, direktor ljubljanskega podjetja za gostinstvo, turizem in proizvodnjo MPB 4, ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo sladoledov, je pojasnil, da se je za nakup odločil, ker je ljubitelj hokeja in ker gre za zelo zanimivo blagovno znamko. Izjavil je tudi, da je kot Ljubljančan pripravljen sodelovati pri ponovnem vzponu jeseniškega hokeja.

Deli s prijatelji