ŠPORTNA ZNAMKA

Kaj imajo skupnega Ilka Štuhec, Goran Dragić in NK Maribor?

Objavljeno 16. november 2017 23.39 | Posodobljeno 16. november 2017 23.39 | Piše: STA, P. Pa.

To so najmočnejše športne blagovne znamke v Sloveniji.

PORTOROŽ – Prvi dan Sporto konference v Portorožu se je končal z že tradicionalno razglasitvijo najmočnejših športnih blagovnih znamk v Sloveniji. Letos so bili izbrani alpska smučarka Ilka Štuhec, košarkar Goran Dragić, ki je bil najboljši že leta 2013, in nogometaši Maribora, ki so se tega laskavega naslova veselili šestič.

Med zvezdniki se je konference udeležila le poškodovana alpska smučarka Ilka Štuhec, še vedno na berglah. »Lepo je priti po to nagrado, a še lepše bi bilo biti kje drugje. Seveda hvala lepa za ta izbor in nagrado, ki ni samo moja, ampak od cele ekipe,« je na prireditvi med drugim povedala svetovna prvakinja Štuhčeva in se zahvalila za številne lepe želje, ki jih je dobila za čimprejšnje okrevanje.

Tuji zvezdnik večera je bil nekdanji nigerijski nogometni zvezdnik Nwankwo Kanu, afriški nogometaš leta 1999. Predstavil je svojo fundacijo, ki pomaga pri operacijah srca pomoči potrebnim – Kanu Heart Foundation. Kanu je podelil tudi nagrado za najboljše sodelovanje v sponzorskem projektu, ki sta ga prejela NK Maribor in Pivovarna Laško.

Modrić že tretjič 

Na konferenci so že petič razglasili tudi najboljše blagovne znamke za sosednjo Hrvaško in Srbijo. Na Hrvaškem je 'brand leta' tretjič postal nogometaš Luka Modrić, poleg njega pa še atletinja Sandra Perković in hokejski klub KHL Medveščak Zagreb. V Srbiji med športniki na vrhu ostaja teniški igralec Novak Đoković, tretjič je naziv prejela atletinja Ivana Španović. Med športnimi klubi v Srbiji pa je naziv košarkarjem Crvene zvezde odvzel nogometni klub.

Za nagrajene športnice, športnike in klube velja, da so priljubljeni, prepoznani ter marketinško in športno uspešni. »Sporto Brands nagrada je zasnovana na modelu merjenja moči blagovnih znamk in temelji na raziskavi javnega mnenja na reprezentativnih vzorcih v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji, v katere je vključenih tudi več kot 20 imen v vsaki kategoriji. Športni uspeh v tekočem letu in preteklih je samo ena izmed osmih dimenzij nagrade, pri klubih pa le ena od devetih. Tako kot je pri drugih izdelkih kakovost predpogoj za močno blagovno znamko, je pri športnikih uspeh ravno tako le predpogoj,« so v sporočilu za javnost povzeli Janjo Božič Marolt, predsednico uprave inštituta za raziskovanje trga in medijev Mediana.

Nogometna zveza Slovenije pa je danes na prireditvi v projektu Zmag je več vrst simbolično izročila ček v vrednosti nekaj več kot 11.000 evrov projektu Europa Donna.

 

Deli s prijatelji