Zaradi težav s hrbtenico se je začasno umaknil z belih strmin, smučarski karavani naj bi se znova pridružil v Wengnu januarja prihodnje leto, Bode Miller pa se med prepotrebnim počitkom kratkočasi tudi s snemanjem reklam.
Bitka za skrbništvo
Sodeloval je pri predstavitvi avtomobilske blagovne znamke Audi, 30-sekundni spot pa so posneli v Söldnu v Avstriji, pred prvo tekmo nove sezone svetovnega pokala konec oktobra. Oglas so predvajali med odprtjem zimske sezone v elitnem Aspnu na NBC, gledalce pa je pri tem naravnost šokirala Millerjeva podoba: 37-letnega vrhunskega smučarja, ki se je v bogati karieri okitil že z velikima kristalnima globusoma, šestimi olimpijskimi kolajnami in štirimi naslovi svetovnega prvaka, so namreč med štiriurnimi pripravami zakrinkali v dedka! S sivimi lasmi, brado in zgubanim obrazom je bil videti kakšnih 40 let starejši, v kratki zgodbi pa vnuku pripoveduje o divjih dneh, ko je smučal le po eni smučki, se zaletaval v oglasne panoje, odstopal s prog in zmerjal predstavnike medijev. Seveda – le ko vozi audija, ima vse pod nadzorom, se glasi osrednje sporočilo.
Miller je v minulem letu polnil časopise predvsem z zdrahami v zasebnem življenju, predvsem z bitko za skrbništvo nad sinčkom, ki se mu je rodil v razmerju z manekenko, gasilko in nekdanjo marinko Saro McKenna. Smučar naj bi z bivšo končno sklenil dogovor, iz studiev NBC pa je pricurljalo, da je deček, ki mu on še vedno pravi Nate, mati pa Sam, očeta spremljal tudi med snemanjem oglasa, tam pa je bila prav tako Millerjeva žena, odbojkarica Morgan Beck.