NOGOMETNA SCENA

Vijolični modni šov proti zadržanim zmajem

Objavljeno 13. julij 2013 10.04 | Posodobljeno 13. julij 2013 10.06 | Piše: Rok Tamše

Na slovenski nogometni sceni Maribor ne prednjači samo po rezultatih, ampak tudi z marketingom.

Osamljeni Olimpijini aduti, z leve: Anže Zorc, Andraž Šporar, Nik Omladić in Boban Jović. Foto: NK Olimpija

CELJE – Razlika je očitna. Ne samo po lovorikah, uspešnosti na evropski sceni in številu navijačev, temveč tudi v oblikovanju imidža kluba, marketinških in promocijskih dejavnostih ter vsem, kar gre z roko v roki z vrhunskim športom. Ob negovanju moštva in ustvarjanju rezultata je treba poskrbeti tudi za dober biznis zunaj igrišča. Vse to pri Nogometnem klubu Maribor iz leta v leto počnejo vse bolje in privlačneje in tudi na tem področju delijo lekcije najhujšim tekmecem iz Nogometnega kluba Olimpija. Dokaz za to je tudi vstop v novo tekmovalno sezono.

Ljubljančani so že pred dobrim tednom na klubski spletni strani kar nekoliko sramežljivo predstavili nov dres blagovne znamke Virma za sezono 2013/14. To je bilo vse. Nobenega posebnega šova za navijače, ki jih v taboru zmajev tako zelo pogrešajo, da nikoli ne pozabijo omeniti, kako bi lahko igrali še uspešneje, če bi le imeli bučnejšo podporo s tribun. Toda navijače je treba v poplavi športov in šampionov zvabiti pod svoje okrilje in jih potem razvajati; če že ne izključno z dobrimi igrami in zmagami, pa še s pomočjo drugačnih prijemov. Nekoliko je zmotilo tudi to, da pri edinem ljubljanskem nogometnem prvoligašu pred začetkom novega državnega prvenstva niso pripravili niti novinarske konference. Saj ne da zaradi tega ne moremo zapolniti medijskega prostora, toda športniki ravno prek televizije in drugih elektronskih medijev ter časopisov nagovarjajo privržence in oblikujejo svojo podobo. Pot do lovorik je res trnova in na njej je treba najti idejo, voljo in energijo tudi za ne povsem športne dejavnosti. Tudi ljubljanski nogometni upi potrebujejo svoje idole, teh pa nikakor ni mogoče ustvariti brez medijskega izpostavljanja. Prijateljska tekma z Green Dragonsi pač ni dovolj.

Za koga se zmaguje?

Prepričljiv nedeljski poraz v tekmi za superpokal proti Mariboru (0 : 3) ne sme biti razlog, da bi pri Olimpiji odstopili od strategije krepitve kluba na vseh ravneh. Trener Andrej Razdrh je na začetku nove sezone napovedal: »Želimo storiti korak naprej v primerjavi z lansko sezono, kar pomeni več osvojenih točk kot lani in višjo stopnico v pokalnem tekmovanju ter presenetiti Žilino v drugem krogu kvalifikacij za evropsko ligo. Če bo to dovolj za kakšno lovoriko, bomo videli, bo pa precej odvisno tudi od dominance Maribora na domači sceni. Naših 70 točk iz lanske sezone je bilo namreč že večkrat dovolj za naslov državnih prvakov.« Olimpija bo prve točke naskakovala drevi ob 20. v Stožicah proti velenjskemu Rudarju.

»Superpokalna tekma je pozabljena in vse misli so že usmerjene v prvo kolo. Z Rudarjem smo prejšnjo sezono odigrali nekaj težkih tekem in vemo, da so proti nam vedno maksimalno motivirani. Vendar je ta tekma za nas odlična priložnost za dvig samozavesti po porazu v superpokalu. Dali bomo vse od sebe, šteje samo zmaga. Igramo doma, zato si želimo podpore s tribun, ki nam vedno da dodatnega zagona,« pravi branilec Antonio Delame Mlinar. Kot rečeno, zagon mora biti obojestranski.

Prav to lepo kažejo Mariborčani, ki so v Vetrinjskem dvoru ponosno in privlačno predstavili novo kolekcijo vijoličnega in rumenega dresa podjetja Adidas, oblekli pa so ga že na sinočnji tekmi z Zavrčem v Ljudskem vrtu. »Ko smo menjavali opremljevalca, smo se glede na številne ponudbe, ki smo jih imeli, pravilno odločili. Verjamem, da so z zglednim sodelovanjem v zadnjih dveh letih zadovoljni tudi pri Adidasu. V pestri kolekciji vseh dresov za številne klube po vsem svetu takšne barve nimajo in tudi po njihovem mnenju pomeni popestritev. O novem dresu pa ne dvomim, da bo dosegel velik odziv, saj je barvno in oblikovno fantastičen,« je bil na zabavni modni reviji zadovoljen direktor kluba Bojan Ban.

Deli s prijatelji