1. SNL

Olimpijin domžalski skalp Vanoliju podaljšal mandat

Objavljeno 22. avgust 2016 12.34 | Posodobljeno 22. avgust 2016 12.36 | Piše: Drago Perko

Po sploh prvem domačem porazu pred 3000 gledalci je ekipa trenerja Luke Elsnerja ostala brez prvega mesta, na vrh pa spet zmaji, ki so stopili skupaj. V Velenju gledalci uživali, Novogoričani do četrte zmage v sezoni.

Olimpija je dosegla novo zmago v Domžalah, kjer ni izgubila še šest let. Foto: Jure Eržen

LJUBLJANA – Tudi v Prvi ligi Telekom Slovenije po šestem krogu ni več neporaženih ekip. Zato je krvi derbi v Domžalah oz. razpoložena ljubljanska Olimpija, ki je bila prepričljivo boljša od domačinov. Po porazu so varovanci trenerja Luke Elsnerja zdrsnili na tretje mesto, Olimpija se je povzpela na prvo, za nameček si je rok trajanja na klopi zmajev podaljšal italijanski trener Rodolfo Vanoli. »V nobenem trenutku ali elementu nismo bili konkurenčni – ne taktično, tehnično, še najmanj mentalno. To je bila prazna tekma za nas. Zgodila se je po res dolgem času. Škoda, da ravno na derbiju in pred polnim stadionom. A tudi to se zgodi, nam se je,« je brez ovinkarjenja priznal domači trener Elsner, ki je moral v tekmo brez poškodovanega dvojca Jure Balkovec & Matej Črnic. Za slednjega ptički na veji čivkajo, da je svoje v dresu Domžal odigral. Čaka se le še razodetje, kjer bo nadaljeval svojo pot. »Zmagati smo želeli že proti Rudarju, a nam ni uspelo. Očitno smo dobili dodatnih moči, da smo stopili skupaj in ves teden zelo kakovostno trenirali. Dobro smo se pripravili na tekmo,« je bil vesel zmage ljubljanski napadalec Etien Velikonja. Številni so se spraševali, ali so Domžale igrale slabo ali pa Olimpija tako dobro. »Poglejte: Domžale so zelo kakovostna ekipa, ki že lep čas igra skupaj. Mi smo tokrat odigrali tako, da smo jih povsem onemogočili. Igrali smo dobro, njihova igra ob naši ni prišla do izraza,« je Velikonja še pojasnil vsem nejevernim tomažem. »V garderobi smo stopili skupaj. Vedeli smo, da tako ne gre več naprej. Hoteli smo pokazati preskok in napredek v naši igri. Očitno je bilo, da smo dobro pripravljeni pričakali tekmo z Domžalčani,« je bil radosten reprezentant Miha Zajc, ki ga niso ganila natolcevanja, da bi trener Vanoli dobil odpoved, če izgubi derbi proti Domžalam. »Ne oziramo se na pisanje. Opravljamo svoje delo, treniramo in igramo po najboljših močeh. Tokrat smo pokazali, da smo dobra ekipa,« je na temo trenerske menjave pristavil Zajc.

Nagrada za Goričane

Do treh točk v gosteh so prišli tudi Novogoričani, ki so v Šaleški dolini režirali preobrat. Ki je bil vreden treh točk. »Smo ekipa, ki hoče igrati nogomet. Sprva smo imeli nekaj težav s prekinitvami. S korekcijami smo vzpostavili ravnotežje v igri. Zadovoljen sem z igro in odzivom fantov. Ni lahko premagati Rudarja, ki ima močno ekipo. Mi pa gremo naprej. Dvanajst točk imamo, nihče tega ni pričakoval. Nadaljujemo trdo in predano delo,« je četrto zmago v sezoni videl in z izjavo pospremil trener Goričanov Milan Srebrnič. V taboru gostiteljev niso skrivali ambicij, da bi še oplemenitili točkovni zbir po zmagi v Stožicah. Pa se jim ni izšlo. »Pričakovali smo več,« ambicij in lakote po točkah velenjski trener Stefan Krčmarević. »Dobro smo analizirali Gorico, ki, to se vidi, rada igra nogomet. Čestitam ji za zmago, prav tako si čestitke zaslužijo moji fantje, ki so dali toliko kot lahko v danem trenutku. Najbolj realna bi bila delitev točk. Svojih priložnosti žal nismo izkoristili, Gorica pa jih je,« je še povedal trener knapov.

Prvi v sezoni tudi za Kronavetra

Izidi 6. kroga v Prvi ligi Telekom Slovenije – Domžale : Olimpija 1:3 (3000 gledalcev; Marko Alvir 79.; Miha Zajc 19., Rok Kronaveter 63., Julius Wobay 76.), Luka Koper : Radomlje 3:0 (500 gledalcev; Jan Andrejašič 4., Zlatan Muslimović 41., Matej Pučko 48.), Rudar : Gorica 1:2 (500 gledalcev; Dominik Glavina 26.; Dejan Žigon 37., Rifet Kapić 78.), Krško : Celje, Maribor : Aluminij (obe sinoči). Pari 7. kroga: Radomlje – Krško (v petek, 26.8., ob 19.00), Gorica – Domžale (v petek, 26.8., ob 20.15), Olimpija – Luka Koper (v soboto, 26.8., ob 20.15), Aluminij – Rudar (v nedeljo, 27.8., ob 17.00), Celje – Maribor (v nedeljo, 28.8., ob 20.15).