NOGOMET

Bo Chelsea pomagal?

Objavljeno 29. julij 2014 16.36 | Posodobljeno 29. julij 2014 16.39 | Piše: Rok Tamše

Dobro bi bilo, če bi nogometni spektakel iz Stožic imel dolgoročne učinke.

Ko gre za mednarodni dogodek z uglednimi gosti iz tujine, se Slovenci potrudimo na vse pretege in zdaj že pregovorno presežemo tudi sami sebe. Tako je bilo tudi ob prijateljski tekmi nogometašev Olimpije in angleškega nogometnega velikana Chelseaja, ki je napolnil stadion v Stožicah. Se bomo zadovoljili z besedo napolnili? Nikakor ne, saj so organizatorji tokrat že med tekmo, ki jo je Chelsea po dokaj všečni igri in odličnem odporu ljubljanskega moštva dobil z 2:1, objavili natančno število gledalcev – 15.972. Padel je torej rekord v obisku klubskih nogometnih tekem v samostojni Sloveniji. Pohvalno. Ko pa, denimo, želimo dobiti natančne podatke o obisku tekem slovenske prve lige, se zatakne. Nikoli ne vemo, ali jih je 100, 200, 300 ali morebiti celo 800. Morda bo v pomoč izkušnja s Chelseajem.

Ljubitelji nogometa so pozabili na načet ugled Olimpije, ki je v prejšnjih sezonah temeljito počela le eno stvar – izgubljala kompas. Prišli so na praznik nogometa, preverit, kako moštvo vodi karizmatični trener Jose Mourinho, ali so asi kova Diego Costa, John Terry, Peter Cech, Cesc Fabregas, Nemanja Matić, Branislav Ivanović in preostali res z drugega planeta. Brez skrbi, niso. Tudi oni so imeli v Stožicah težke noge po napornih treningih na začetku priprav, tu in tam so bili prepočasni za ljubljanske mladce, nenatančni pri podajah in zaključnih strelih itn. Vseeno pa so navdušili občinstvo, saj so bili koncentrirani, resni, zavzeti, disciplinirani, skratka profesionalni. Bili so vse to, kar svojim reprezentantom razlaga Srečko Katanec, ki je z VIP-tribune morebiti celo uzrl kanček zeleno-belega materiala za reprezentanco v prihodnosti. In Chelsea predstavlja vse to, kar postaja mantra po prihodu Zlatka Zahoviča v Ljudski vrt, zato Maribor raste in raste.

Morda bo za Olimpijo izkušnja s Chelseajem še kaj več od lepega zaslužka od prodanih vstopnic, prisotnosti na naslovnicah časopisov in v udarnih televizijskih prispevkih, obogatene zbirke dresov, dveurnega življenja v športnem glamurju ob boku nogometnih milijonarjev. Bo izkušnja s Chelseajem Olimpijo in slovenski nogomet naredila boljša?

Deli s prijatelji