LAŠKO – Na EP v košarki se je po podatkih Skupine Laško spilo 340.000 vrčkov pijač Skupine Laško. Pivovarna Laško, Pivovarna Union in Radenska so ob podpisu sponzorske pogodbe načrtovale, da se bo popilo okoli 300.000 vrčkov piva, piva z dodatki, vod, vod z dodatki in gaziranih pijač. Količina popitih pijač Skupine Laško je tako dosegla kar 1700 hektolitrov oziroma je za več kot 13 odstotkov presegla načrtovano.
Prodali 182.000 vstopnic
Ob pivih so bile najbolj iskane pijače posebni ledeni čaj Pivovarne Union, ki je tudi sicer sponzor Košarkarske zveze Slovenije (KZS) in sta ga pomagala promovirati tudi Goran Dragić in Jaka Blažič, mineralne vode iz Radenske ter vode z dodatki in gazirane pijače. Na letošnjem prvenstvu so po podatkih organizatorjev prodali 182.000 vstopnic, tekme pa si je ogledalo 330.000 gledalcev. Za obiskovalce je bilo na prizoriščih organiziranih tudi pet navijaških con. Največ pijač družb Skupine Laško se je popilo v navijaških conah ob nastopih slovenske reprezentance.